zoetjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door talia, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    even een vraagje ik ben op het moment (nog) niet zwanger maar we gaan volgende maand proberen voor een 2de, nu ben ik ook op dieet allez dieet ik eet gewoon veel gezonder.
    maar wat ik wilde weten is ik gebruik nu zoetjes van candarel ipv suiker moest ik zwanger zijn en het nog niet weten :D (lets hope :)) kan het dan kwaad voor het kleintje? mag ik ze tijdens de zwangerschap ook blijven gebruiken of toch maar niet; ben wat vroeg met de vraag maar vroeg het me gewoon af.

    groetjes Talia
     
  2. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    zoetjes/candarel is eigenlijk nooit echt gezond.
    Dit i.v.m. de aspartaam.

    Advies van mijn dietist destijds was om suiker te nemen en steeds wat minder suiker te gebruiken. Ik gebruik nu helemaal geen suiker meer in mijn thee.

    Maar het kan niet meer kwaad tijdens je zwangerschap.
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik gebruik ook nog steeds zoetjes , niks mis mee lijkt mij.
     
  4. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ik heb het van de week nog aan de vk gevraagd. Is niks van bekend dat het kwaad kan voor de baby, zei ze. Al geldt natuurlijk wel dat overmatig gebruik sowieso niet gezond is. Ook niet voor jezelf. Maar gewoon zoetjes in de koffie en thee (waar je toch ook mee moet minderen) is echt niet erg.
     
  5. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
  6. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik gebruik ook gewoon zoetjes hoor.. Gewoon niet te veel, dan kan het vast geen kwaad.. (al ben ik geen dokter of vk hoor! ;) )
     
  7. Luckymom

    Luckymom Fanatiek lid

    21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Uberhaupt kun je het beste de Natrena zoetjes gebruiken, daar zit geen aspertaam in. Veel zoetstof is altijd ongezond, dus idd in je kopje koffie, dat gaat nog wel.
     
  8. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina