Dit is vorige week begonnen op net 5. Wie kijkt ook? Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gezien. Ik vind het op zich wel vermakelijk maar vraag me af hoe het verder gaat. Ik snap wat de ene van plan is zich maar, maar hoe je dan nog afleveringen lang erover door kan gaan.... Geen idee. Ik kijk nog wel even verder.
Bijzonder... Degene die vermoedens heeft ook maar even wegwerken. Benieuwd hoe lang ze ermee weg komt. Het meisje zag het toch gewoon... Ik vind het wel fijn dat het verhaal van beide kanten in beeld wordt gebracht. Ik heb zelf 4 dagen op de verloskundige afdeling gelegen, ver weg vd neonatologie waar mijn dochter lag. En vervolgens nog ruim twee weken zij in het ziekenhuis en ik thuis. Dus zicht erop had ik meestal niet. Maar gelukkig is dit tv.
En afgelopen. Tja.... Weet niet zo goed wat ik ervan vind. Had niet langer hoeven duren. Vond het wel vermakelijk maar wel onrealistisch dat Hayden niet eerder doorhad wat er speelde...
En wat was hij op het laatst nou v plan dan? Zelf de baby inleveren? Of elk een andere kant op en alsnog proberen ermee weg te komen...