hoi! heeft iemand 'the event' gezien gisteren? Ik dacht eigenlijk dat het een miniserie was, die in één keer uitgezonden was... nogal een tegenvaller, toen om 23.15 (gaaaaaap) bleek dat het nog niet afgelopen was en dat het om een lange serie ging! maar wauw, ik vond hem wel érg gaaf hoor! Oke, de flashbacks waren af en toe wel irritant, vooral omdat je er op het begin nog geen hol van snapte. Maar verder: Ik geloof dat ik hem toch maar ga volgen, ook al blijf ik balen van het feit, dat we nog zo lang moeten wachten op het 'eind' meer mensen die het gezien hebben?
Mijn man en ik vonden hem ook erg interessant, alleen we konden er geen touw aan vast knopen. We zijn ook halverwege ermee gestopt, helaas, omdat het zo laat was.
Ik heb ook gekeken. Mijn man zei dat het een beetje op flashforward lijkt, dus wilde het wel zien. Die flashbacks zijn even wennen, maar uiteindelijk ga je dat toch allemaal in het verhaal passen. Ik vond het wel spannend. Wat zijn nou al die geheimen van de 'aliëns'?
Ik wilde gaan kijken alleen de serie is na 1 seizoen gecancelled... Dat vind ik altijd zo irritant en frustrerend dat ik er maar niet aan ben begonnen.
maar komt er wel een soort van einde/duidelijkheid na seizoen 1 ? Of blijft het heel open en weet je uiteindelijk nog niet? Want dat lijkt me zo frustrerend, zéker als er geen 2e seizoen komt - wat nu nog twijfelachtig is, als ik het goed begrepen heb...
Ik ga ook niet kijken. Na 1 seizoen was hij gecancelled, dus dan ga ik niet kijken voor maar 1 seizoen.
Mijn man gaf aan dat er nog allerlei open eindjes waren. Dat het nog niet bepaald 'af' was na 1 seizoen.
zo'n wazige serie als ghost dus? zelfs nu die afgelopen is snap ik er nog niks van. ( geloof dat er 8 seizoenen waren uiteindelijk, ik ben ergens halverwege 2 afgehaakt) ik denk dat ik maar niet ga kijken dan, dan raak ik weer gefrustreerd omdat ik mezlef zo dom vind als ik het snap.
Ja, dat dacht ik ook toen ik in de reclame even op het web ging kijken tot hoe laat het duurde. (geen tv gids en teletekst deed raar) Ik ben spontaan afgehaakt...
Ik volg t ook, vond t erg boeiend! Manlief keek met een schuin oog mee en bedacht rond een uur of 10 ook (pas) dat t wel erg boeiend was Dus hij volgt t nu ook! Donderdag weer voor de buis dus
Ik baalde ook om 23.15u afgelopen donderdag dat er nog geen einde kwam.....vond het zeer spannend. Vriend kwam er ook halvewege achter dat het behoorlijk spannend was, alleen was het voor hem dan nog wel heel moeilijk om in het verhaal te komen, door al die flashbacks. Wat gek dat ze er dan gelijk 3 achter elkaar uitzenden als het echt een complete serie is?
Wij hebben ook gekeken. Vonden het ook erg spannend. Maar het is inderdaad zo dat je erg geconcentreerd moet kijken (en moet wachten op de reclames voordat je naar de WC kunt). Anders mis je de helft en snap je er niks meer van. Wij vonden het ook te lang duren en hebben het laatste gedeelte donderdagavond opgenomen en vrijdagavond gekeken. Donderdag even weer kijken. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Kan best zijn dat we gewoon alle afleveringen gaan kijken, maar kan ook best zijn dat wij toch halverwege afhaken. Dat laatste was bij ons bij Flashforward namelijk ook zo. Als je ook maar iets mist, kun je het verhaal haast niet meer volgen namelijk.
Dat doen ze nog wel eens meer bij een soort van kick off van een nieuwe serie of nieuwe reeks - zéker als andere dingen die op dat tijdstip eerst uitgezonden werden, nét afgelopen zijn. Ik ben benieuwd hoe het deze week is - wél gewoon 1 aflevering verwacht ik. 3 is ook net wel te veel van het goede, 2 zou ik wel oke vinden overigens
Vanavond komen weer 3 uitzendingen! Leuk en niet leuk: Je hoeft nu niet zo lang te wachten telkens op de volgende, maar pfff we kunnen het niet opnemen dus het wordt automatisch weer érg laat vanavond!
Ik vind het echt een te gekke serie! Wel je hoofd erbij houden, maar hij blijft erg boeiend. Kan ook niet anders doordat hij gemaakt is van de makers van Lost. Kan nu al niet wachten tot volgende week! En wachten met naar de wc gaan heb ik geen last van, heb interactieve tv dus kan hem zo pauze zetten om vervolgens de reclames lekker door te spoelen als ik klaar ben met naar de wc gaan en een sigaretje te hebben gerookt haha.