Slaapkamer welke kleuren

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Mijn dochtertje en zoontje krijgen een nieuwe kamer.
    Mijn dochtertje mocht zelf de kleuren uitzoeken van de stalen die wij hadden meegenomen. (zacht roze en zacht paars)

Voor mijn zoontje hebben we stoer grijs in gedachten en dan nog een kleur, maar welke weten wij nog niet.
    We willen liever geen blauw dat vinden wij zo standaard en ik vind hem te jong om zelf kleur te kiezen.

Dus tips gevraagd!!
    Wat voor kleuren heeft jou jongenskamer??

2. minon

minon Niet meer actief

Wit/creme met een muur donker/lichtgrijze strepen.
    Nu nog babymeubels maar denk dat er later van dat ruige hout bijkomt.

Weet niet hoe oud je jongens zijn maar leger/jungle groen of juist felgroen en oranje past er ook goed bij vind ik.

3. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Lekker ''standaard'' rood en blauw ;)........
    Met witte meubels.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Oud blauw of leger groen gecombineerd met stijgerhout en grijs. Heel gaaf vind ik dat! Ik zou wel zorgen dat het niet te donker wordt.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik vind dat grijs/groene icm met lichte tinten grijs met hoofdkleur wit of ivoorwit mooi en dan met een matgrijze RvS lamp

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb sloophout behang. De andere muur is nog grijs, maar word heel zacht bruin echt heel licht.

7. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Hij is 2 jaar.

Zijn bed wordt van steigerhout, en de vaste kast heb ik liever ook gewoon de ongelakte hout.
    Ik zat dus te denken aan een stoere grijs tint en dan 1 of 2 andere tinten. Ik heb ondertussen al even internet afgeneusd naar inspiratie.
    Groentinten vind ik ook wel stoer en oranje ook, mijn man is bang dat je oranje gauw zat wordt.
    Hij komt de zolder te slapen, met een groot dakraam. Mijn voorstelling is: de muur waar zijn bed komt en de korte muur grijstint, de lange muur waar de vaste kast en evt. bureau en het dak in een groentint of andere stoere tint.

Er komt een wandplaat van steigerhout waar zijn tractors op komen te staan en evt. herinneringen met een stoere matte zwarte lamp die je vast kan klikken. (Ikea)

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij hebben deze kleur, lekker stoer. Als we toe zijn aan nieuwe meubeltjes willen we grijs gaan gebruiken.

9. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier juist donkerblauw en brandweer rood! Helaas heb ik de muur er niet op staan maar het is hetzelfde als de ster van ikea!
    Rood rolgordijn en blauw overgordijnen!

Deel Deze Pagina