werd vannacht wakker om 3.45 ongeveer en had dorst dus wilde uit bed stappen. en PIJN!!!! mijn hele buik deed zeer maar geen kramp ofzo, meer een soort spierpijn alsof ik in mijn slaap de hele nacht buikspieroefeningen gedaan had en nu spierpijn had. vanochtend nergens last meer van. herkennen jullie dit of enig idee wat het kan zijn ? van google word ik niet veel wijzer, maar schrok wel vannacht pff
Klinkt als bandenpijn! De korte banden worden nu opgerekt omdat je baarmoeder gaat groeien en dat kan dat spierpijn gevoel geven. Ook bij opstaan/draaibewegingen kan je behoorlijke pijnscheuten ervan krijgen zodat je niet meer rechtop kan staan. Ik heb daar vooral vanaf 19 weken veel last van gehad, dan gaat je bm een groeispurt in en worden vooral de langere banden opgerekt. Snap dat je ervan schrok maar het is vrij onschuldig! Zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen
dat niet rechtop kunnen staan had ik zeker ervaren ja pff. bleef een minuut of 10 aanhouden, en toen ben ik blijkbaar toch weer in slaap gevallen dacht dat bandenpijn meer kleine steekjes waren en geen gevoel wat even aanbleef.
Hey meis, dat kan zeker ook exact zoals jij het ervaren hebt. (bandenpijn) Heb het ook regelmatig. Vandaar dat het na een tijdje ook weer weg is. Als het een spiertje zou zijn zou je die last namelijk wel blijven houden. Dus geen zorgen, is alleen gewoon vervelend!
Boh meid ik heb dat ook gehad afglopen nacht! Ik dacht dat me darmen vast zaten ofzo echt zo´n irritante spierpijn je kan niks ermee doen dan komt het en dan gaat het en het komt vooral als je lang hebt geslapen dan kijg je zon soort spierpijn! Ik snap er ook niks van ik ben ongeveer 7 weken nu!