Dat weet ik ook nooit, haha. Zou voor mij trouwens wel een reden zijn om juist een naam te kiezen zonder streepjes, puntjes enzo.. Tegenwoordig in dit digitale tijdperk... Maar goed, ik vind Charlee erg leuk, maar Zoey ook eigenlijk!
Spreek je charlee uit als charlie? En dan met de klemtoon op char of op lee? Vind het wel grappig staan. Als je voor Zoey zou gaan, zou ik zeggen: Zoë. (toets shift en " tegelijk en dan e voor de puntjes!)
Je spreekt het hetzelfde uit als Charlie. We hebben alleen voor de schrijfwijze Charlee gekozen, omdat dat de meisjes naam is. (ivm brieven enz.) Charlie is unisex (ook erg leuk, maar soms iets onduidelijk) gr.
Hey allemaal, Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties. We denken dat onze meid de naam Charlee gaat krijgen. (helemaal zeker durf ik nog niet te zijn) Alleen gaan we niet voor Charlize. Vol uit gaan we dan voor Charlee Lynn Met gewoon Charlee als roepnaam!! We zijn er nu erg blij mee, hopen dat dit zo blijft. Hormonen PFFF....... liefs Missy
Zoey maar dan zonder 'y'.... Charlee vind ik echt vreselijk, sorry, maar dat blijft voor mij een (niet mooie) jongensnaam