huilen bij dezelfde leidster...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Life in Pink, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Mijn dochtertje heeft eigenlijk niet echt last van eenkennigheid nog. Heel prettig!

Maar nu heb ik al een paar keer meegemaakt dat ze steeds moet huilen als ik weg ga bij het KDV wanneer er steeds die ene leidster aan het werk is. Dan heb ik haar bv even op de grond gelegd en gaat ze huilen en kruipt ze naar me toe (ik sta dan nog even te kletsen). dan troost ik haar en dan kijkt ze naar die leidster en dan moet ze weer hard huilen.

Bij die andere twee leidsters heeft ze dit niet...vind het dan nooit echt prettig om weg te gaan...is dit dat een soort van eenkennigheid op 1 persoon gericht of wat zou het zijn??

Groet Snoozie

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    het kan ook zijn dat je dochter niet prettig voelt bij de leidster voor een of ander reden.. misschien krijgt ze minder aandacht van de.. of zoiets

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft dit ook bij 1 leidster. Gelukkig werkt ze bijna nooit wanneer mijn zoon er is. Ik zelf vind haar heel erg aardig en lief, maar mijn zoon heeft het niet op haar... Ze spreekt slecht nederlands ze komt uit polen, geen idee of het daar aan ligt.

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit.

Mijn dochtertje (wel eenkennig ;)) vindt hele drukke of opdringerige mensen (hard praten, dichtbij komen, onrustige bewegingen) vaak niet zo leuk. Rustige mensen die haar de tijd geven om zelf aan te geven wanneer ze contact wil en vooral mensen die wat uiterlijk betreft op mij of mijn vriend lijken vindt ze veel sneller leuk. Misschien is het zoiets waar je dochtertje op reageert, dus gewoon iets onschuldigs, zonder dat het hoeft te betekenen dat die leidster niet goed voor haar zou zorgen.

Maar ik snap het helemaal dat je je kindje liever achter laat bij iemand waar zij zich niet (meteen) fijn bij voelt!

Misschien kun je een keer aan de leidster vragen hoe zij het vindt gaan met haar op de opvang. Staat er altijd maar één leidster op de groep? Als er meer zijn, kan ik me voorstellen dat dan vooral de leidster waar jouw dochtertje beter op reageert voor haar zorgt. Dat is voor hun ook makkelijker.

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Deze leidster praat inderdaad wel vrij hard en druk, misschien dat het inderdaad daar aan ligt. Er werken ook nog twee andere vaste leidsters op de groep. Alle drie hele fijne vrouwen hoor. maar goed, die kleintjes kunnen blijkbaar ook al bepaalde voorkeur hebben.

Vind het ook altijd een beetje naar voor die leidster, al zal ze het waarschijnlijk niet op zichzelf betrekken, zoiets zullen ze vast wel vaker mee maken.

Groet Snoozie

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn dochter heeft dit ook, bij 2 leidsters zelf.
    Ik vind het ook geen heel leuke of lieve meiden, al doen ze vast hun best.
    Maar goed, ben niet zo tevreden over het kdv waar ze nu heengaat, dus half augustus gaat ze lekker naar een nieuwe, waar ik een supergoed gevoel bij heb. Ze loopt iig al weg met de eigenaar ;)

Deel Deze Pagina