Vreemd, ik had erg veel kleertjes vanaf maat 50 tot 86 en alles meteen verkocht veel stond er juist STOER! op en was altijd meteen dezelfde dag voor veel geld verkocht Heb je misschien een wat hogere vraagprijs?
het is een verslavend gevoel ja haha. Ik verkoop nog weleens boeken en sommige gaan erg snel. ook oude mobieltjes gingen hier binnen een paar dagen weg (zijn een jaar oud).
Wat vraag je er dan voor? 0,01 cent per paar? Tweedehands sokken kopen of verkopen vind ik persoonlijk echt het toppunt van Vrekkigheid.
het zijn dan wel sokken van onze kleine dame maar dan nog! er kwam hier een mevrouw...een echte kakker!...en ze zei...ik ga dit echt niet nieuw kopen want ze doen er maar even mee tja ga dan naar de wibra dan heb je ze nieuwd...en ik zet ze gewoon op marktplaats want ik verkoop ze enne...volgens mij 3 euro voor 8 paar
Nou meiden, ik zoek per direct een auto van rond de 1000 euro. Hij moet wel in orde zijn (zo goed als mogelijk haha) want moet mijn kleintje erin vervoeren en naar mijn werk ermee. Dus als je een auto te koop hebt staan???
OMG Verschrikkelijk, moet er niet aan denken. Ik sta echt versteld dat mensen dat willen kopen.......
ik heb ook al veel verkocht auto 2 motoren een motorscooter hometrainer en stepper kinderkamer airco maar de kinderkleertjes willen hier niet zo nu heb ik nog een kinderstoel in de aanbieding... en paardrijlaarzen maat 32.
als ik het zo lees moet ik het nog maar een keer proberen misschien raak ik het dan eens kwijt zet hier altijd wel de spullen op werkt ook niet eigenlijk als ik er nu over na denk en ik ben echt zuinig op me spullen dus ziet er altijd goed uit hmmmm wie heeft dan de gouden tip voor mij
Ik verkoop alleen dingen die echt nog waarde hebben, anders vind ik het teveel moeite. De schommelstoel ging lekker, een bed en een DS allemaal goed en snel verkocht. Ik koop soms ook wel dingen met argument dat het het goed doet op marktplaats.
De Iphone was hier binnen 5 minuten(!!) verkocht en binnen een kwartier opgehaald en betaald. Het was 22.00 uur 's avonds. De koper woonde om de hoek. Die Iphone sloeg alles. Idioot gewoon. We hebben nu ruim een week een auto erop staan en nog geen normale bieding gehad. Ik ben bang dat we daar bijna niet vanaf komen. Balen Een mamafiets is ook in trek en van die baby-swing cradles.
wij hebben een mooi buffetkast op marktplaats staan, maar die wil dus echt niet!dus tips om hem nog wel te verkopen?hij is maar 2 jaar oud, maar omdat we gingen verhuizen hadden we grotere meubels nodig (groter huis), maar hij is dus echt nog mooi, maar verkopen, no way
Ik heb het eens gehad met een computer die ik op MP zette, tegenwoordig heb ik mijn telefoonnummer er niet meer bij, maar toen wel. Ik werd gelijk helemaal platgebeld en mensen die ook heel brutaal zijn 'jij houdt die computer voor mij vast, ik betaal er zoveel voor en ik haal hem dan en dan op'...eeeh, ja, dat bepaal ik nog wel! En een droger die we binnen drie kwartier verkocht hadden, dat ging ook wel heel snel!
Soms duurt het idd even. Ik heb ook wel eens een kast gehad die ik 2x op MP heb gezet en niet heb kunnen verkopen, en toen ik hem op speurders.nl had gezet was hij wel zo weg.
Ik ben nu een beetje babykleding aan het verkopen van mijn dochters, heb wel een boel mensen die het willen hebben maar dan reageer je en dan hoor je niks meer. Hebben jullie dat ook vaak? Verder vraag ik me af kan je beter een prijs erop zetten of bieden of iets anders??
Nee, ik heb gewoon vrij bieden gezegd. Misschien is het wel omdat het een romper zonder mouwen is, en daarvoor is het natuurlijk niet echt het weer... Maar om nou te wachten tot de zomer: dan gooi ik het wel in de zak van Max.
ik zou er toch een bedragje bij zetten, als ik niet weet wat mensen ervoor willen hebben, ga ik vaak al verder kijken
meiden wat zou de verzendkosten zijn voor een vestje+broekje+shirtje maatje 50/56? Heb iemand op mp die het wil hebben en ze vraagt naar de verzendkosten...