Hoi! Ik heb vorige week maandag een goedkope test van kv gedaan, meteen +! Woensdag de 2e van het setje en....negatief! Ik had een setje besteld. Zaterdag en dinsdag kon ik er niet veel van maken. dacht een streepje op te zien komen, maar was ook zo weer weg. Vanmorgen deze van kv. Kon binnen de tijd al wat zien verschijnen.Wat denken jullie ervan? Ben inmiddels nogal :
Volgens mij staat er een streepje en volgens mij betekent een streepje goed nieuws! Probeer het anders over een dag of 2 nog eens....Dan moet je hcg weer hoger zijn en word het allemaal misschien duidelijker....
Hoi meid Die + test is denk ik vals positief als ik in je album kijk? Al die + testen zijn ***. Dat die nog niet uit de handel zijn gehaald snap ik ook niet.. De enige kv test die te vertrouwen is is de 2 voor 5 euro test Welke test had je de laatste keer een posi test behalve die + test? Ik zou de kv 2 voor 5 kopen .succes meid! Liefs daantje
Ook de digi van clearblue is 4 dagen voor nod te gebruiken dus die zou moeten lukken, en het komt er duidelijk in woorden te staan. Liefs daantje
Hoi Daantje! Bedankt voor je reactie. Mijn eerste positieve test was van kruidvat 2 voor 5. Werd meteen roze, duidelijk positief! Wilde 2 dagen erna de 2e daarvan doen.. niks te zien... Hopeloos..
Hoi meid Ik zou contact opnemen met de ha voor een bloedtest, heb nog nooit gezien dat die goedkope kv testen vals zijn, en het is dus raar dat je telkens positief en dan weer negatief test, zonder ongi te worden zoals bij een miskraam kan zijn als je posi en later negatief test. Ik zou dus een bloedtest eisen, daarvan heb je de uitslag dezelfde dag nog. Zo zit je ook in onzekerheid! Liefs Daantje
die plus testen van de kruidvat zijn inderdaad kut had ook een hele vage streep maar denk dat die van mij ook niet positief is hoor. Maar inderdaad HA is zeker een goeie tip! Succes Duim voor je!
Ook ik had zo'n vaag plusje de vorige keer, die andere testen van de kruidvat waren toen op...kijk maar in mn album! Toen toch bij een andere kruidvat gehaald en die gaf licht roze aan, uiteindelijk nog een digitale van de reclame, en die is het duidelijkst he!zie hieronder haha succes!
Hoi dames! Bedankt voor jullie reacties en gefeliciteerd aan diegenen die al zwanger zijn! Ik gooi er morgen nog een test tegen aan en dan zie ik het wel. We wachten het af...
hoi jullie zeggen dat je die clear bleu test 4 dagen voor je nod kan doen kan ik hem nu ook al doen of moet ik nog wachten en hoe vaak kan je er mee testen gr patricia
nu ik heb ooit zo'n CB gehad maar als je deze binnen tijd had ,zou ik eens proberen met de 2 voor 5 of de indicatie CB succes!
check mijn album.. de goedkope test kv 4 dgn voor nod... de + van CB 1 dag voor NOD en de digi met conc.ind. van CB 2 dg na nod..
hallo daantje, is heb ff in je album gekeken maar waarom deed jij 3 keer op een dag een ovutest? Je hoort het toch 1 keer te doen en dan de volgende dag weer op ongeveer dezelfde tijd? x kat
hoi meid, als ik maar 1 keer per dag had getest had ik mijn eisprong gemist. Zodra het tweede streepje ( de teststreep) donker begint te worden is het verstandiger om 2 keer per dag te testen om je ei niet te missen. Op 2-2 om 11.30 had ik een positieve ovulatietest en om 20.00 was hij alweer negatief. Stel ik had die dag alleen om 20.00 een ovutest gedaan dan had ik mijn eisprong gemist omdat ik dan alleen een negatieve test van 20.00 had gezien, en de positieve had gemist die dag.