Even meekijken please?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door francis78, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hoi!

Ik heb vorige week maandag een goedkope test van kv gedaan, meteen +! Woensdag de 2e van het setje en....negatief!
    Ik had een setje besteld. Zaterdag en dinsdag kon ik er niet veel van maken. dacht een streepje op te zien komen, maar was ook zo weer weg.
    Vanmorgen deze van kv. Kon binnen de tijd al wat zien verschijnen.Wat denken jullie ervan?
    Ben inmiddels nogal :( :(:

2. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Volgens mij staat er een streepje en volgens mij betekent een streepje goed nieuws! Probeer het anders over een dag of 2 nog eens....Dan moet je hcg weer hoger zijn en word het allemaal misschien duidelijker....

3. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Wilde nog even zeggen dat ik al 12 dagen over tijd ben...

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meid
    Die + test is denk ik vals positief als ik in je album kijk? Al die + testen zijn ***. Dat die nog niet uit de handel zijn gehaald snap ik ook niet..

De enige kv test die te vertrouwen is is de 2 voor 5 euro test
    Welke test had je de laatste keer een posi test behalve die + test? Ik zou de kv 2 voor 5 kopen .succes meid!
    Liefs daantje

5. SeaShell

Ook de digi van clearblue is 4 dagen voor nod te gebruiken dus die zou moeten lukken, en het komt er duidelijk in woorden te staan.
    Liefs daantje

6. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hoi Daantje!

Bedankt voor je reactie. Mijn eerste positieve test was van kruidvat 2 voor 5. Werd meteen roze, duidelijk positief! Wilde 2 dagen erna de 2e daarvan doen.. niks te zien... Hopeloos..

7. SeaShell

Hoi meid
    Ik zou contact opnemen met de ha voor een bloedtest, heb nog nooit gezien dat die goedkope kv testen vals zijn, en het is dus raar dat je telkens positief en dan weer negatief test, zonder ongi te worden zoals bij een miskraam kan zijn als je posi en later negatief test. Ik zou dus een bloedtest eisen, daarvan heb je de uitslag dezelfde dag nog. Zo zit je ook in onzekerheid!

Liefs Daantje

8. 1984

1984 Niet meer actief

die plus testen van de kruidvat zijn inderdaad kut had ook een hele vage streep maar denk dat die van mij ook niet positief is hoor.

Maar inderdaad HA is zeker een goeie tip!

Succes Duim voor je!

9. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ook ik had zo'n vaag plusje de vorige keer, die andere testen van de kruidvat waren toen op...kijk maar in mn album!

Toen toch bij een andere kruidvat gehaald en die gaf licht roze aan, uiteindelijk nog een digitale van de reclame, en die is het duidelijkst he!zie hieronder haha

succes!

10. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hoi dames!

Bedankt voor jullie reacties en gefeliciteerd aan diegenen die al zwanger zijn!
    Ik gooi er morgen nog een test tegen aan en dan zie ik het wel.
    We wachten het af...

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi jullie zeggen dat je die clear bleu test 4 dagen voor je nod kan doen kan ik hem nu ook al doen of moet ik nog wachten en hoe vaak kan je er mee testen

gr patricia

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb een cylus van 28 dagen

13. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    nu ik heb ooit zo'n CB gehad maar als je deze binnen tijd had ,zou ik eens proberen met de 2 voor 5€ of de indicatie CB

succes!

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    check mijn album.. de goedkope test kv 4 dgn voor nod...

de + van CB 1 dag voor NOD

en de digi met conc.ind. van CB 2 dg na nod..

15. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    hallo daantje, is heb ff in je album gekeken maar waarom deed jij 3 keer op een dag een ovutest? Je hoort het toch 1 keer te doen en dan de volgende dag weer op ongeveer dezelfde tijd?

x kat

16. SeaShell

hoi meid,

als ik maar 1 keer per dag had getest had ik mijn eisprong gemist.
    Zodra het tweede streepje ( de teststreep) donker begint te worden is het verstandiger om 2 keer per dag te testen om je ei niet te missen.
    Op 2-2 om 11.30 had ik een positieve ovulatietest en om 20.00 was hij alweer negatief. Stel ik had die dag alleen om 20.00 een ovutest gedaan dan had ik mijn eisprong gemist omdat ik dan alleen een negatieve test van 20.00 had gezien, en de positieve had gemist die dag.

17. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hoi!

Ik denk dat ik wel weet of die kruidvattest goed was of niet... zie mijn album! :D

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waaah, ik zie of dubbel of............. een tweede streepje!

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina