Het advies om meerdere dagen te wachten heeft te maken met de opbouw van de hcg. Als je morgen test heb je kans op weer een onduidelijk test, maar als je over een paar dagen nogmaals test zou bij een zwangerschap het hcg hormoon zodanig verhoogt zijn dat je een duidelijke test hebt. Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegt! Succes!
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag. Ik hoop dat ik kan wavhten tot over 2 dagen en anders gooi ik er toch morgen maar een test tegen aan,hahaha
Dat doen de meeste hoor het is ook zo moeilijk jezelf inhouden, en die menstruatie pijn wil niks zeggen die heb ik nu nog en ben toch 8 weken zwanger, succes als je morgen toch ga testen
Ik zou gewoon morgen met de kruidvat 2voor5euro testen meid....want ik vindt je streepje best duidelijk. Je krijgt niet zo`n streep als je niet zwanger bent!!!
Misschien een domme vraag he; maar nu ga ik morgenochtend om 10 uur gelijk een nieuwe test halen en die gelijk doen,maarrrrrr ik moet als ik wakker wordt altijd gelijk plassen en dat is dan dus mijn ochtend urine. aangezien ik dus niet mijn plas kan ophouden tot na 10 uur hoe moet ik dit dan doen? kan ik gewoon naderhand wanneer ik weer naar de wc moet plassen? of kan ik mijn ochtendplas opvangen en later wanneer ik de test heb gehaald deze hiervoor gebruiken ( mmm smakelijk detail trouwens) groetjes Sannie
Je kan je plas gemakkelijk bewaren, paar uurtjes buiten de koelkast of anders gewoon in de koelkast. Succes met testen! Groetjes, Eliz
Hoi allemaal. zojuist bij de kruidvat nieuwe testen gehaald ( 2 voor 5 euro) en zie hier het resultaat. Wat vinden jullie????
schoon bekertje met deksel in de koelkast zetten (of diepvriesbakje oid) na plassen meteen in de koelkast dan kan je deze bewaren (niet langer als 6 uur hoor!!!) ik vang beroepsmatig ook plasjes op en controleer deze dus vandaar de ervaring.....
ik zie ook een streepje dus gefeli ik heb afgelopen week ook getest ik had ook heel vaag streepje alleen in dag licht te zien ik ga dus over een paar dagen ook weer testen