Ik zie ook heel duidelijk 2 streepjes GEFELICITEERD meid! leuk joh! Geniet lekker van je zwangerschap! Want het gaat ineens heel snel hoor! Nu kan je een banner aanmaken! Liefs kelly
Heb je vandaag toevallig nog een test gedaan? Zo lastig he, als het streepje niet gewoon een dikke vette streep is? Ben benieuwd hoe het nu met je gaat... In ieder geval gefeliciteerd!!
ik zie ook gewoon een streep ik had mijn streepje noglichter als dat Op dezelfde test ook kruidvat 2 voor 5 euro dus Gefeliciteerd!!!!
clearblue is zonde van je centjes!!! echt waar kruidvat is ook prima! en als je wel hcg heb maar weinig geeft clear blue ook negatief...
Hoi hoi, Na maandag geentest meer gedaan, maar had maandagavond nog de digitale test gedaan en die gaf ana zwanger. Weet niet of je dat niog had meegekregen. het is allemaal nog wat onwerkelijk hoor, raar maar waar. groetjes sannie
Ik wil niet vervelend of gemeen zijn, maar ik heb hetzelfde gehad, met zo'n licht streepje. Ben 2 dagen erna na de dokter geweest ook daar een licht streepje, moest 3 dagen later weer terug omdat zelfs hun twijfelden. Helaas werd ik voor die tijd dus ongi. Maar hoop echt van harte dat het bij jou wel 'raak' is.