Kookprogramma's op tv

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toerist18, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Is het jullie ook opgevallen dat de laatste tijd veel kookprogramma's op tv zijn?
    Op zich wel leuk, maar zal het een nieuwe rage zijn?
    Wie is de chef?
    Topchef
    Over koken; Jamie at home
    Gordon Ramsay;Oorlog in de keuken
    Herman den Blijker

Dan vind ik Wie is de chef het leukste.
    Waar blijven die zinderende programma's als Undercover Lover, en Temptation Island toch? ;)

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Denk t wel,toen ik 2 jaar geleden de koksopleiding ging doen,moest je snel inschrijven,want het zat binnen no time vol.

3. acire

acire Fanatiek lid

ik word er niet goed van, al die kookprogramma's.
    mijn vriend was kok en vind het reuze interessant allemaal dus regelmatig wordt er naar gekeken.

van mij mag het vervangen weer vervangen worden

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je hebt trouwens ook nog dagelijks: Ready Steady Cook en Smaken verschillen op net5 :D

En ook nog Born2cook

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Wij zijn best een beetje gek op kookprogramma's hier hahahaha en moet zeggen dat ik er zelf ook best wat creatiever van word in de keuken! Wij kijken ALTIJD Hell's Kitchen en Gordon Ramsay's oorlog in de keuken (beetje GR fan haha) en bijna dagelijks Ready Steady Cook. Soms nog Born2Cook en Smaken verschillen. Herman den Blijker vind ik vreselijk en zap ik weg, van Jamie Oliver schiet ik hoogstpersoonlijk in de stress (jezus wat is die kerel druk!) en kan ik niet langer dan tien minuutjes kijken.. :)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Wij kijken soms nog wel eens naar Wie is de chef (vind het ook altijd leuk om te zien hoe mensen wonen), verder kijk ik niet zoveel.
    Jamie Oliver praat zo met een dikke tong en hij doet erg druk. En die Nigela Huppeldepup die moet altijd zo raar in beeld met van die close-ups waarbij ze langzaam haar vingers of een lepel met chocola aflikt, terwijl ze zwoel in de camera kijkt.
    Ik kijk nog wel eens naar Gordon Ramsay die bij van die restaurants langsgaat, maar dat is natuurlijk niet echt een kookprogramma.
    Maar inderdaad, het wemelt van de kookprogramma's op t.v.

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik vind het geweldig :oops: Ben gek op koken en dingen uitproberen

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vind zelf ready steady cook erg leuk.
    En wat ik ook erg leuk vond : Nigella Bites... Zie dat soms nog wel eens langskomen op tv en dan blijf ik uiteraard ff hangen!

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook een Gordon Ramsey fan! Maar niet op het koken ofzo hoor, daar geef ik niet zoveel om. Ik vind hem gewoon echt heel grappig (fuck me ;)). Wij kijken dan ook altijd naar Hells Kitchen en oorlog in de keuken, verder nergens naar (qua kookprogramma's dan).

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Sommige mensen hebben een hekel aan Gordon Ramsay, maar ik (en mijn vriend) vinden zijn programma's erg leuk om naar te kijken, ondanks zijn gescheld. Wahahaha, en ergens vind ik hem ook wel een beetje aantrekkelijk....:oops: Gisteravond was er weer een aflevering van hem op TV met Oorlog in de keuken. Begon echter pas om 22.30 uur, dus hebben wij opgenomen en gaan we vanavond lekker kijken!

Verder kijken wij ook af en toe naar Wie is de chef? en Smaken verschillen.

Jamie Oliver vind ik persoonlijk ook wat te druk.

Ja.. Nigella Bites... Ik had eerlijk gezegd nog nooit van haar gehoord totdat ik vorig jaar op mijn verjaardag twee dikke Nigella-kookboeken had gekregen. Vlak daarna zag ik haar in een kookprogramma op TV. Dus wist ik ook wie ze is....

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik vind gordon ramsay en herman den blijker leuk om te zien
    die programma's
    en af en toe kijk ik wie is de chef ;)

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Veel kookprogramma's idd, ik kijk er niet zo naar.
    Ik vind Mijn tent is Top van Herman dan nog wel leuk om te kijken, omdat t niet alleen om koken draait (en Life & Cooking :D )
    Hebben jullie ook wel eens wat gemaakt wat je op tv hebt gezien?

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind die Nigella zoooo vreselijk :confused: . Krijg spontaan braakneigingen wanneer ik haar op tv zie. Denk dat ze eigenlijk in een andere branche op tv-gebied zou willen werken :) .

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hell's Kitchen - heerlijk al het gevloek en getier en gekonkel om je tegenstander zo snel mogelijk uit de strijd te gooien.

Oorlog in de keuken - leuk nu er weer nieuwe afleveringen op zijn.

Ready steady cook - kijk ik niet naar jaren geleden alle afleveringen al gezien op de bbc ;)

Wie is de chef - elke dat want dat wil Kylian zien (raar kind gaat er dan echt voor zitten)

Mijn tent is top - leuk begint volgende week weer

Herrie in de keuken - ligt eraan wat er op de andere zender te zien is.

Jamie Oliver - allemaal herhalingen dus dat ben ik nu wel zat.

Persoonlijk kijk ik dan liever naar Mijn tent is top e.d dan naar temptation eiland enz enz.

Groetje sAnita

15. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    En op de BBC Masterchef!
    Die vind ik het leukste, niet zoveel drama maar gewoon een wedstrijd met mensen die gepasioneerd zijn over koken.

Ainsley kan ik niet tegen, Ramsey is wel lachen maar moet in de bui zijn.

En Be happy, niks om voor te schamen hoor, 't is best een lekker ding ;)

16. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Dan heb ik direct de juiste naam voor mevrouw... niet Nigella maar NiGEILa!
    Je hebt helemaal gelijk.

Ik ben ook een Gordon Ramsey fan, maar ook van Jamie Oliver en Wie is de chef.
    Gordon Ramsey is gewoon heerlijk echt, geen poes pas.. gewoon recht door zee. (met zijn f*ck woorden, ik vind dat prachtig!)

Vroeger werd ik alleen niet zo best van Joop Braakhekke.. bah...
    Ook op RTL4 Life & Cooking vind ik altijd erg leuk om te zien, en dat zenden ze meestal uit op een tijdstip dat ik kwijlend voor de tv hang.

Herman den Blijker is ook wel goed hoor!
    Nu vind ik het vooral interessant om het dan na te gaan doen, alleen komt het er altijd niet zo geweldig uit! :confused:
    Ah ja, het blijft altijd tv! :oops:

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Uit proberen doe ik niet, heb de timing van een poffertje dus hier in huis zijn ze al blij als ze gaar vlees, aardappels die te prakken zijn en warme groente krijgen :oops:

Groetjes Anita

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh ik ben best fan van Nigella.
    Ook van Jamie natuurlijk ;)
    Smaken verschillend vond ik heel leuk, hoop dat het snel weer komt!

19. valhalla

valhalla Niet meer actief

Vind Nigella soms nogal ehm... overdreven. Maar aan de andere kant, de meeste vrouwen eten of niet, of ze voelen zich schuldig als ze het wel doen. Zij vreet alles gewoon lekker op :D

Ready Steady Cook kijk ik bijna altijd als ik thuis ben.

Smaken Verschillen vind ik ook echt lachen, zo nu en dan.... Geregeld van die vervelende zichzelf overschattende overdreven irritante figuren die dan ook nog eens baggerslecht koken, vrouwen die elkaar gezellige steek-onder-water opmerkingen naar de kop smijten :D

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik kijk nu uitzenidng gemist van smaken verschillen erg leuk programma ook wie is de chef is erg leuk irriteer me alleen nu ff aan die denise hahah

Deel Deze Pagina