bizar echt heel erg, hopelijk niet meer dode of gewonden echt erg ziet er echt erg uit gewoon en me ma mag er van de zomer mee vliegen met die maatschappij best raar gevoel
Die motor .. mijn hemel die ligt gewoon 100 meter verder van het vliegtuig, dat maakt wel duidelijk wat voor een crash het is geweest .. In Turkije kunnen ze momenteel vertellen dat er geen dode zijn, vreemd dat hun dat eerder weten dan wij ...
Het zijn dan ook meer buitenlandse mensen dan nederlanders. Volgens de berichten maar 1. En ze bellen vanuit het vliegtuig.
buitenlandse of nederlandse mensen het is echt erg gewoon. Over die ene dode wat het is weet ik niet de ene site zegt van wel de andere niet. Maar je zal maar gezeten hebben op de plek waar die doormidden ligt... bah krijg er helemaal kippenvel en tranen van. Vind dit echt erg.
Dit is echt vreselijk ja.. hoop echt dat er geen dode zijn gevallen. Met de tijd zullen we meer horen. Iedereen zegt nu maar wat.
Ze zeggen dat er geen doden zijn,maar 1 vrouw die in het vliegtuig zat had gebeld met haar man dat zij niet gewond of licht gewond was,maar dat er volgens haar wel doden waren.Ik hoop maar dat ze gewoon bewusteloos waren en dat het meevalt.