ze vermoeden toch te wienig kirozine (hoe je het ooks chrijf) en dat daarom ook het vliegtuig niet in de fik is gegaan ?
jeetje echt erg zeg, 9 doden al! maar als je de foto's ziet vind ik het aantal doden nog meevallen. nog heel erg natuurlij maar als je dat ziet verwacht je weinig overlevende.
Tis echt erg dit. Tis sowieso al een ramp, maar het had nog een veel grotere ramp kunnen worden. Er werd daarstraks al gezegd, als het toestel een aantal meter eerder naar beneden was gevallen, dan was het bovenop de A9 terecht gekomen.
Westbroek Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist, zo meldde hij vanaf het vliegveld in Istanbul. Westbroek houdt niet van vroeg opstaan en betaalde 70 euro extra om 's middags te kunnen vliegen. Hierdoor zat hij niet in de vlucht die naast de Polderbaan terechtkwam.
Dan heeft Henk Westbroek "mazzel" gehad.. Alhoewel ik nu niet lekker ontspannen in een vliegtuig zou kunnen gaan zitten.
Ik hoorde het net om half 2 op de radio in de auto, schrok me rot. Heb gelijk me vriend gebeld, want die is aan het werk in A'dam, hij wist nog van niets! en was zich nu zwaar aan het afvragen hoe die thuis kwam...... waarschijnlijk met een flinke omweg. Heb nu de tv aan staan dat ziet er allemaal niet best uit
ik ben zwaar in schok, wij zijn met zo'n vliegtuig nog geen twee maanden geleden ook geland. brrrrrrr. en negen doden. pfffff
Bah Krokus, lijkt me raar inderdaad als je net twee maanden ervoor in een soort gelijk vliegtuig zat en bent geland,
ja echt vreselijk gevoel, ik ga ook echt nooit meer vliegen. is misschien nu naief ofzo, maar vind het zo akelig