dat lijkt me echt verschrikkelijk.. zo lang die onwetendheid! maar ja, ik verwacht dat ze zo snel werken daar als ze kunnen..
ik hoorde vanmorgen dat er 1 persoon extra in het vliegtuig zat en die stond niet op de passagiers lijst Dus er zaten 135 mensen in, ze weten nog niet wie die 1 persoon precies is ...
Nou das dan ook lekker Dacht dat ze tegenwoordig overal zo scherp op waren wat betreft passagiers e.d.
Is niet zo raar hoor. Woensdagavond, werd op tv gezegd, dat het instrumenten paneel wat achter de piloten in de cockpit staat, door de klap is losgekomen, en dat heeft de piloten zeg maar "verpletterd".
om kwart over 11 stond het VOL met nieuwsredacteurs, cameras, politie, hulpverleners etc. Dan merk je wel wat lijkt me?
logisch toch, aan het eind van de rit heb je altijd minder kerosine over dan aan het begin vd rit. Ze denken dat de motoren gewoon zijn gestopt. Een passagier vertelde ook dat het voelde als een luchtzak, zo waren ze in de lucht, en ineens, BWAF, op de grond.
De neus van het vliegtuig is door de klap afgebroken en vanaf onder naar binnen geklapt, de neus stond helemaal tegen het dak aan. (dus inderdaad door het instrumentenpaneel gesplet) Vanochtend met mijn broertje gepraat... Wat hij daar allemaal gezien heeft. Ook kinderen en baby's Gelukkig geen dode kindjes. En de piloten hebben een begrafenis met gesloten kist, brrrrr, ik zal niet teveel details vertellen.
ik heb gelezen dat er ook vier medewerkers van boeing zelf in het vliegtuig zaten, twee ervan zijn omgekomen. Waarom zaten die in het vliegtuig? Misschien wel omdat ze wilden weten wat het toestel in de lucht doet. Misschien wat het toestel wel niet helemaal 100% in orde. Te weinig Kerosine is het in ieder geval niet. Ik ben benieuwd wat de oorzaak is.
is ook al bekend dat er met dit vliegtuig althans staat bij het nieuws dat er al eerder problemen mee waren. Dacht 2 dagen ervoor en ruim 1 A 2 maanden daarvoor ook al. zal eens kijken of ik het kan vinden nog.
Of gewoon op werkbezoek ergens. Mijn broertje is ook piloot op de boeing (maar dan de 747) en vliegt voor z'n werk, als hij zelf niet achter de stuurknuppel zit, ook wel eens met airbus Ben ook benieuwd naar de oorzaak.
oh ja, in turkije is de begrafenis altijd met dichte kist. Dus heeft niks te maken met hoe iemand eruit ziet.
Ow dat wist ik niet, zo leer je nog eens iets. Maar het ging er eigenlijk meer om, dat mijn broertje een beetje beschreef hoe die piloten eruit zagen.
Turkse media Volgens Turkse media had het bewuste vliegtuig de afgelopen dagen al te kampen met problemen. Op 18 februari zou er iets mis zijn geweest met de vleugels, reden voor Turkish Airlines om de kist te controleren. Twee dagen voor het ongeluk zouden piloten een start hebben moeten afbreken.
wendyp wat een verschirkkelijke ervaring moet het voor je broertje zijn geweest om dat te zien. ik heb vanmorgen een foto gezien kwam ik op op een nieuws site van de binnenkant van het vliegtuig en echt super ernstig ziet het eruit. Vind echt erg, en dan lees ik ook net eerste gewonden terug gevlogen naar turkije, nou echt volgens mij moet je daar dan toch ook niet aandenken aan terug vliegen als je net een crash heb overleefd baah..
nee idd terugvliegen brrrr, ik was met de auto gegaan. Wij gingen vroeger altijd met de auto naar turkije. Maar ja, dan kun je ook een ongeluk krijgen. Alles kan gebeuren.
helemaal niet? WAA 2007: 1.Singapore Airline 2.Thai Airways 3.Cathay Pacific WAA 2008: 1.Singapore Airlines 2.Cathay Pacific 3.Qantas 4.Thai Airways 5.Asiana Airlines 6.Malaysia Airlines 7.Qatar Airways 8.Air New Zealand 9.Emirates 10.Etihad Airways waar staan ze dan? http://www.worldairlineawards.com/Award ... ummary.htm en bij 2008 worden geeneens genoemd