Soldate bevalt stiekem op kazerne AMSTERDAM - Een 20-jarige vrouw heeft haar zwangerschap negen maanden verborgen weten te houden voor haar mede-militairen en is zelfs stiekem bevallen op de legerkazerne. De jonge moeder hield haar baby daarna zelfs nog dagenlang verborgen onder een deken. Toen soldaten op een basis in het Britse Abingdon in Oxfordshire een zuigeling hoorden huilen, werd het kind gevonden. Collega's staan versteld omdat de moeder nog tot aan het einde meedeed aan zware oefeningen. Ook bezocht ze nog gewoon de sportschool. Een sergeant vermoedde wel een zwangerschap maar de jonge vrouw ontkende dit toen. Moeder en kind zijn inmiddels opgenomen in een ziekenhuis. Wie de vader is, is nog onbekend.
idd wel vreemd ja maar goed nu zijn ze er toch achtergekomen dit had ze nooit langer verborgen kunnen houden
dat zal denk ik de reden zijn inderdaad.. En niet willen onderdoen voor de mannen misschien? Omdat het toch een mannenwereldje is?
Maar ergens heb ik ook wel respect voor haar. Niet voor het verborgen houden van het kindje, en er geen medische hulp bijhalen, dat vind ik onverantwoord. Maar tot het laatste meedoen aan zware oefeningen? Bevallen zonder dat iemand het merkt? En daarna gewoon weer opstaan en doorgaan? Daar moet je heel sterk voor zijn.
Dat ze dat allemaal verborgen wist te houden! wat dat betreft ben ik het met Juniper eens, respect voor haar!
als ze het bijv 2000 jaar geleden ook konden kan het nu ook toch? Maar denk dat het wel handiger was geweest als ze gewoon wat had gezegt ja..
hoe kun je nou stiekum bevallen 8) maarwie voede die kleine als zij weg was het lijkt mij niet dat ze hier in alleen is geweest
ik snap zoiezo nie dat het kindje het heeft overleefd. Wat heeft het gegeten (borstvoeding denk ik dan), wanneer? enz enz. En dan ook nog alleen zelf bevallen, ongelooflijk.
Idd ze mag blij zijn dat het kindje al die tijd overleeft heeft in de buik van mama... Tis werkelijk niet te geloven hoe zij haar kind in gevaar heeft gebracht alleen al door door te gaan met haar werk..(Laat staan alleen te bevallen en zo lang zonder medische hulp) Laat staan haar collega's.. Er zal toch maar iets gebeuren tijdens een oefening wat maakt dat de situatie dus danig verkeerd had kunnen aflopen...