Hallo allemaal . De wachtdagen zijn echt zenuwslopend. De eerste week gaat nog wel . Maar nu de 2e week . begint het mij toch wel te knagen dat die tijd best langzaam gaat ... wanneer hebben jullie getest naar terug plaatsing ... ? Ik heb gisteren stiekem al een testje gedaan ( ik weet hij is nog niet betrouwbaar ) ik zat gisteren op 9 dagen na tp ... Hij gaf positief aan maar tis altijd nog afwachten ... Hoe waren jullie ervaringen ... ben benieuwd .. Groetjes ...
Ik mag vanaf morgen als alles goed gaat weer wachten... zwaar! Vorige keer werd ik zwanger en teste ik 7 dagen na de tp positief want de pregnyl was al 12 dagen geleden toen. Hoe lang is het geleden jou pregnyl en had je 5000IE?
Ik heb 25 mei pregnyl gehad 2 poeders 1 water dus dubbele dat is nu zon 16 a 17 dagen geleden Ik kon niet wachten ivb dat ik soort kramp heb in mijn buik Jij ook veel succes Xxx
25e pregnyl gespoten en die is al echt uit mn lichaam.. Test is negatief ook al is het vroeg. Heb me alvast ingesteld op de volgende ronde..
Pregnyl is volgens mij met 12 dgn uit je lichaam, dus dit klinkt hoopvol. Succes en hopelijk blijft hij zitten.
dankje ik blijf hopen ... dat het zo blijft ... thanks voor jullie reactie allemaal .. heel erg veel succes.
Sankyra; 9 dagen na Tp en zolang geleden al Pregnyl gespoten. Ohjeetje dat klinkt alvast SUPER!! Ben benieuwd!! Veel succes.
Ach Smaaltje, wat jammer!! Echt stom... Volgende keer beter, ook al kan dit jou op dit moment niet troosten.. Dikke knuf!
dat is helemaal niet leuk ... smaaltje had zo voor je gehoopt dat die test het fout had. wens je iig veel succes ...
Ik heb vandaag weer test gedaan nu is het 12 dagen na tp . en weer positief ... dus denk toch dat ik de test maar is moet gaan geloven hoe moeilijk ik het ook vind ivb de steken in mijn buik die op ongi lijken . wens jullie allen veel succes
Ik zit op wachtdag 4 dus moet nog even, idd eerste week lukt wel. Ben benieuwd volgende week. We mogen testen op dag dat we onze zoon zijn verjaardag vieren...
Hoi meiden, ik voeg me even hieraan toe. Wij hebben vorige week vrijdag een terugplaatsing van 2 mooie embryo's gehad. (onze 3e icsi behandeling) Ik had vanaf zaterdagavond last menstruatiekrampjes/kwaaltjes, maar nu zak het weg. Ik had gisteren paar druppels bloed verlies. Pfff... het liefst doe ik al een test maar ben ook weer bang dat er weer niks uit komt. Hoe houden jullie het vol??
Bloemetje87, Wij lopen echt gelijk op! Spannend seg! Ik heb mijn TP 9/6 gehad (2cryo's). Ik vind 't wachten deze keer echt moeilijk. Meestal gaat de eerste week nog wel...maar deze keer toch niet! De hoeveelste mag jij testen? Ik moet 16/6 en 18/6 voor een BN gaan... Voel jij al iets? Linnepinpin; Paar druppeltjes bloed? Zeggen ze vaak niet dat dat kan wijzen op innesteling? Ik hoop soms paar drupjes bloed te zien... Ik voel weinig tot niets. Normaal heb ik bij een verse poging last van krampjes ed. Vorige keer zelfs pijnlijke borsten. (wel telkens op niets uitgedraaid) Gisteren enkel paar krampjes in achter schaambeen links gevoeld, liep door tot aan lies. Maarja, ervaring leert mij dat dit niet persé iets 'hoeft' te zeggen. Hoe ik 't volhou? NIET van 's morgens tot 's avonds angstvallig symptomen liggen opzoeken. Hahaha. Ach.. 't is ook allemaal zo verdomd moeilijk vantijd! :-s
Hallo meiden!! Wat een hel he!! Ik heb 30/5 de tp gehad en mag morgen testen. Ivm weekend Milaan wil mn vriend pas testen als we terug zijn en dat is zondagavond heeeeel laat. Weekend biedt geweldige afleiding gelukkig... Ik heb nog geen druppel bloed gezien en voel van alles, maar je kunt nergens wat van maken. Dus geduld hebben dan maar.... Sankyra dat klinkt erg zwanger alvast gefeliciteerd Smaaltje heel veel sterkte
Veroo, spannend voor jou. Morgen testen en nog geen spoor van MS? How dat klinkt toch al positief. Nog geen testje gewaagd? Hoe voel je je?