Bloedverlies na menstruatie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door jerami, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik heb vorige week mijn menstruatie gehad, deze verliep zoals altijd.
    Nu heb ik al 2 dagen bloedverlies. Het begon als een rare rode kleur, maar is nu heel vies bruinig en wat slijmeriger (sorry, klinkt vies). Met afvegen heb ik steeds wat zitten en ook in mn maandverbandje steeds weer. Ook heb ik in vlagen ernorme buikkrampen.
    Nu heb ik hem vorige maand doorgeslikt i.v.m. mn bruiloft, kan het hier mee te maken hebben of is het wat anders.

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

het kan ermee te maken hebben. Maar kwam deze afscheiding er gelijk achteraan? Of had je een paar dagen niks aan afscheiding? Toen ik aan de pil was heb ik ook een keer zoiets gehad na het doorslikken van een strip, want mijn lichaam was dat niet gewend

3. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb vaker de pil door geslikt, maar nog nooit zoiets gehad. het slijm kwam een dag later, tenminste toen viel het mij op.

4. kismoo1987

12 aug 2009
    24
    0
    0
    Hoi Macmazsy,

Het klinkt voor mij heel bekend heb dat ook de laaste keer gehad toen ik stopte met de wil heb daar voor wel 2keer in me stop weekgehad dat het over het algemeen ook meer bruin was maar de laaste keer had ik er geen laste meer van ben daar na gelijk gestopt met de pil en anderhalve week later had ik ook alleen maar buin sljmerig bloed(afscheiding)
    heb ook niet echt een idee van wat het zou kunne zijn maar de assictente van de dokter zegt dat het heel goed oud bloed zou kunne zijn wat uit je lichaam moet.

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb inmiddels de huisarts gebeld, kreeg zo'n last van buikkrampen dat ik niet meer kon lopen. Zij zei dat het een tussenbloeding is. Voorlopig is het nu alweer 4 dagen bezig!

Deel Deze Pagina