Hallo iedereen ik ben niet heel actief met berichten hier, maar lees al wel een jaar mee. We hebben er even op moeten wachten, en hadden al een afspraak staan bij de dokter om te gaan testen of er wat mis zou zijn..... maar deze afspraak maar weer afgezegd want ik ben zwanger!!! Volgens eigen berekening nu 5 weken, met alle kwaaltjes erop en eraan maar ik geniet intens. Wat een rijk gevoel, ik heb het gevoel dat iedereen het aan me kan zien want ik ben zo gelukkig. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, en dat we over zo'n 8 maanden ons kindje kunnen verwelkomen.
Gefeliciteerd! Klinkt zoals bij ons. Hadden al allerlei onderzoeken gehad bij de gyn. Toen we terug moesten komen om de uitslagen te bespreken, had ik haar goed nieuws te vertellen, haha.
Gefeliciteerd!! Ik ben bijna jaloers op je. Zwanger zijn is zaaaalig! Vooral bevallen is gaaf Geniet er lekker van meis, van elke seconde.
Dank jullie wel.... ik moet er gewoon van huilen zo lief.... Voor de zwangere dames, gefeliciteerd met dit enorme wonder. Voor wie bezig is om zwanger te raken, geef niet op! Jullie tijd komt ook echt. Blijf geloven en wees lief voor je man/vriend, maar vooral voor jezelf. Dikke digitale knuffel