Mijn nekharen gingen al overeind staan toen ik las dat het kindje niet genoeg pijn zou hebben geleden:x Nou werkelijk..
Oei. Ik kan mezelf nog wel in de hand houden maar ik denk dat mijn partner hem in een woedeaanval half dood sloeg...
Ik huil niet heel snel bij foto's, maar hier schoot ik echt van vol. Wat een arm jongetje en wat vreselijk ook voor de ouders. Hoe jong ook, hier kijgt zo'n kind toch wat van mee. Dat zielige snoetje ook. Denk je je kind in goede handen achter te laten... Ik ben echt niet van geweld, ik sta er zo ver mogelijk vandaan het liefst. Maar hiervan zou bij mij het licht uitgaan. Ik zou zóveel met deze man willen doen, maar ik denk dat mijn man weinig voor mij zou overlaten als hij hem eerder te pakken kreeg.
Echt achterlijk! Die oppas heeft zelfs bekend! En hoezo niet genoeg pijn geleden?! Dat arme jochie is helemaal blauw
Volgens mij ging het erom dat men volgens die wet zelf moet aangeven hoeveel pijn ze hebben gehad, en dat kan een kindje van 1 niet. Ik vind het echt belachelijk! Arm kind..
Wat bizar!!!!! Hier viel ik zowat stijl van achterover: ''Ook al zit de 1-jarige Amerikaanse baby Jacob onder de blauwe plekken, dan nog wordt zijn aanvaller - een oppas - niet vervolgd. De kleine jongen heeft daarvoor niet genoeg pijn geleden en is niet in staat om de aanvaller te benoemen, zo meent de rechter'' En de oppas heeft bekend!!! Dit kan niet waar zijn!!! instinctief zou ik de oppas ook met mijn eigen handen het graf in werken, maar de gevolgen zouden dan zijn dat ik het gevang in moet en mijn kind dus zonder moeder zit maar owww wat kookt me bloed, geef ze groot gelijk ik zou het niet laten rusten...:x:x Deze wet is nog krommer dan een banaan en dan word er raar opgekeken als mensen voor eigen rechter gaan spelen!!
Arm mannetje... walgelijk dat iemand zoiets doet en minstens zo idioot dat de dader niet eens gestraft wordt.
Wat een zieke geesten in deze wereld weer. Hebben jullie de petitie getekend om de zaak te heropenen? https://www.change.org/p/justice-rives-kistler-chief-justice-thomas-a-balmer-justice-martha-lee-walters-and-justice-jack-justice-for-child-abuse-victims-who-are-too-young-to-speak-up-for-themselves?recruiter=545954498&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=autopublish&utm_term=mob-xs-share_petition-reason_msg&fb_ref=Default
Getekend. Wat een achterlijk rechtsysteem, arm kind. Ik had die oppasser zelf wel even hard handig aangepakt, debiel. :x
Bij mij ook en dan die foto erbij met dat blauwe gezicht. Nou die heeft wel duidelijk veel te veel pijn geleden! Als het nog erger was qua pijn dan leefde hij nu waarschijnlijk niet meer.
oh my.. nee die flinke oplawaai die het kind moet hebben gekregen om zo'n monster van een blauwe plek te veroorzaken zal vast niet zo zeer hebben gedaan.. echt te idioot!! echt een wet van niks.. je kan daar dus een kind onder de 5 even goed mishandelen en je komt er nog mee weg ook.. idioten..
Te erg voor woorden gewoon Zo blauwe plek heb je niet zomaar van 1 klap die zal wel meerdere keren hebben geslagen Dat het kindje zeker van verdriet in slaap gevallen is De oppasser was een man als goed is nou zou m kapot gemaakt hebben
kom.je aan mijn kind dan kom je aan mij vrijuit ? ik denk dat ik niet voor mezelf in zou staan als iemande dit mijn kind zou aandoen