Stom vraagje over nepbloem in je haar

Discussie in 'De lounge' gestart door Troetelbeertjes, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey,

Ik ben een meisje-meisje-vrouw. Ik draag veel jurkjes, rokjes en vrouwelijke topjes.

Nu heb ik laatst een creme/beige nepbloem gekocht die leuk staat in mijn halflange donkere haar (ik heb een beetje Indonesisch bloed, wat zich gecombineerd met blank bloed wat Spaans/Italiaans aandoet).

Maar ik durf 'm nu eigenlijk nooit aan te doen. Wanneer kan het, alleen op een feestje, nooit of ook gewoon op een mooie zomerse dag gecombineerd met de juiste kleding?

Ik ben benieuwd naar jullie mening!

2. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    dat kan altijd...zelfs gewoon op een dagje shoppen :D

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Je kunt hem toch gewoon in doen? Is toch leuk?! Zeker nu met het zomerse weer, staat volgens mij hartstikke leuk!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou voor gister zijn gegaan.. doe het gewoon een dag dat je je top voelt in, combineer het goed en je zal stralen, wat het weer ook is

5. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind dat het ook gewoon kan hoor!!

Ik vind het sowieso altijd mooi als mensen gewoon dragen wat HUN zelf mooi vinden. Dan ben je echt lekker jezelf...

Ipv te denken kan het wel.

Het kan namelijk altijd... Een ander kan het niet mooi vinden maar dan neemt het nog niet weg dan het niet kan ;)

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nou hier exact hetzelfde. Ook donker haar en getinte huid ( ik heb spaanse en italiaanse voorouders) maar vrijdag heb ik een bruiloft en er is gevraagd dat vrouwen een hoedje of haarspeld dragen. Nu doe ik vrijdag wel een creme/wit bloem in mijn haren maar zo weet ik ook niet of ik het wel durf terwijl het wel leuk staat :p

7. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Bedankt dames, dat is duidelijk :D. De bloem gaat snel mijn haar in!

Het is stom, maar soms als ik iets voor mij nieuws probeer, heb ik ff een zetje nodig. Zeker als je man zegt dat hij het meer voor een feestje vindt... Daarom begon ik te twijfelen.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Inderdaad ook gewoon op een zomerse dag hoor! :D

9. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mannen heb daar toch helemaal geen verstand van ;)

Als ze pamela Anderson met zoon bloem in der haar zien zouden ze het ineens heel normaal vinden haha:D

Ik vind het mooi... En jullie over je getinte. Huidje dan kun je alles hebben want dat is pas mooi ... Ik moet ik weet niet hoeveel onder de zonnebank om een beetje kleur te krijgen ;)

10. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt;) En als het regent en iemand heeft een vrolijke bloem in d'r haar en toch ze loopt ook nog eens in een zomerjurkje, kan ik daar best vrolijk van worden hoor:D

En je man denkt dat het meer voor een feestje is? Zeg hem dan dat je vandaag op het punt stond om een ijsje met 14 bolletjes en een flinke scheut chocoladesaus te bestellen, maar je hebt je weten in te houden. Tijd voor een feestje!!:D

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik moest van de week naar het ziekenhuis maar gewoon een rode bloem in mijn haar hoor hihi

12. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb een zwarte, best grote, als ik die in doe zegt mijn man jeetje, is het zondag? haha :)
    Maar ik doe hem gewoon in wanneer ik wil hoor :)

13. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor lekker doen! Als het je goed staat.... why not?

Deel Deze Pagina