Jongenskleding 50-92 Slaapzakken Schommelwieg met matras Ledikant Autostoel maxicosi maat 1met voetenzak Baby en peuterspeelgoed als bijvoorbeeld loopauto, speelkleed, v-tech etc. Boekjes Voor baby's en peuters Boeken over zwangerschap bijvoorbeeld veilig zwanger, veilig bevallen Oei ik groei... Omdat we flink aan het opruimen zijn, staat dit alles ons in de weg... Misschien kan ik er iemand blij mee maken? Pb me maar als je interesse heb! Ik woon in Veghel, Brabant.
Mocht je ook spullen verzenden: Wat wil je voor de jongenskleertjes maat 86 en 92? Heb je er een foto van?
hoeveel wil je voor oei ik groei boekje? Heb je truitjes maat 74 en rompers?idd als je ver zend beetje ver vanuit Drenthe haha
Hallo tassie, Het oei ik groei boekje mag je hebben voor 3,50 , zonder te verzenden Ja i heb rompers en truitjes van 74 en ook zomer en winterslaapzakken Mirjam, Ik heb niet echt foto,s alles zit nl. In zakken en mag voor erg weinig weg! Daarom vroeg ik om afhalen, zodat mensen kunnen zien en uitkiezen wat ze willen! Sorry maar het is te veel om van alles foto,s te maken. Kleding is merk en niet merk het zijn bij elkaar drie grote klikovuilniszakken vol! Variërend van mexx tot Hema
ik heb wel interesse in kleertjes vanaf maat 74 en de slaapzakken. wat zou je daarvoor vragen inc verzenden? groetjes