3daags verblijf Disneyland Paris! 4personen TE KOOP

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door Nath88, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Omdat we voorlopig de komende maanden niet de financiële middelen hebben om hier gebruik van te kunnen maken bied ik aan:

3 daags verblijf Disneyland Paris.
    2 nachten in het Sequoia Lodge Hotel inclusief ontbijt.
    Op basis van eigen vervoer ( Je moet dus zelf de heen en terugreis regelen! )
    Dit verblijf is voor 4 personen.
    Het verblijf is geldig tot Juni 2015.

Er zit een formulier bij die ingevuld moet worden waarop ik moet aangeven dat ik niet meega, dit is geen probleem, vul ik uiteraard voor jullie in. Je kan op het formulier vervolgens 3 data aangeven waarop je wil en kan gaan en die mail je naar het aangegeven emailadres van Disney. Vervolgens krijg je van hun de bevestiging van de datum die voor hun het beste uitkomt en klaar!

Gelieve geen onzin biedingen. Alleen 1 entreekaartje voor 1 persoon voor die 3 dagen is al 170 euro.
    De kaartjes etc verstuur ik alleen aangetekend gezien de waarde ervan, dit is wel voor de koper. Uiteraard mag je het ook op komen halen!

GRAAG BIEDINGEN VIA PB!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    Via wat heb je dit geboekt? En wat is de prijs die je in gedachte hebt?

3. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Dat wil ik ook wel weten

4. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb het verblijf gewonnen :) ik heb de entreekaartjes en hotelvouchers hier al, samen met bijbehorend formulier waar je de 3 gewenste data kan invullen wanneer je kan en wil ( heb ik ook per mail ).

Het is een verblijf twv minimaal 1100 euro dus ik zou er wel een goede prijs voor willen hebben ..

Voor 300 gaat het verblijf sowieso niet weg :)

5. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Die 4 personen, zijn dat allemaal volwassenen die bij elkaar op de kamer moeten?

Voor mijn gezin kost zo'n arrangement namelijk maar 500 euro... Als ik het creatief kan oplossen is het wel de moeite waard om te bekijken.

6. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ja klopt, het is 1 hotelkamer voor 4 personen. De entreekaartjes die erbij zitten kosten al 170 euro pp, dus 680 totaal. Een extra kamer kan wel bijgeboekt worden maar dat kost wel extra.

7. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Dan is het interessanter voor 4 volwassenen gok ik. Jammer! Maar zelf boeken is dan voor mij beter.

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

1100 euro waard? Wij zijn recent met 4 personen 5 dagen voor 590 euro geweest. (Om even een wat realistischer beeld te geven) was wel ander hotel maar toch, was ook incl entree.

Iig, ik zou het ook op het Disney forum aanbieden!

9. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Dan heb je misschien een mooie aanbieding gehad oid.. Ik sta hier niet te liegen hoor.. De prijs op de entreekaartjes is 170 euro per kaartje ... En idd daar heb ik hem ook al geplaatst.

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

#10 Cathelijne1986, 4 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2014
    Ja ik weet dat die entreeprijs klopt, maar in pakket (zoals jij aanbiedt) is het vaak veeeeeeel goedkoper.
    Wel jammer dat je niet zelf kunt gaan!

11. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Sja ik vind het ook heel jammer maar tis niet anders .. :(
    Ik heb nu echt geen honderden euro's om daar uit te geven, de reis erheen etc. Vriendin van mij is met hetzelfde pakket afgelopen weekend geweest en ze zei Alleen al 1 x avondeten was ik 90 euro kwijt... Nja dan houdt t helaas op voor ons.. & hoop ik dat ik op deze manier de kindjes iig wat extras kan geven tijdens de feestdagen :)

12. Enja

Enja Niet meer actief

Heb je een beetje een richtprijs??

13. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik zat te denken aan tussen de 500 a 600 euro.

14. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb net zelf even gecheckt op de website van Disney zelf.. dit gehele verblijf heeft een waarde van 1000 euro.. :)

Deel Deze Pagina