bloedverlies na 20weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Eefke84, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

beste vk.
    twee weken geleden zaterdag had ik ineens wat bloedverlies. was ter grootte van een twee euro munt met 1 stolseltje. was naar de hap gegaan en ze hebben een echo gemaakt en gekeken binnenin maar alles was prima. afgelopen vrijdag had ik een guo en ook daarop was alles prima zover te zien. placenta ligt aan de voorkant maar wel hoog genoeg zei ze.

nu ging ik net plassen en had weer een veegje bloed met klein stolseltje. ik heb geen harde ontlasting of ben niet extreem druk. toevallig wel gister gemeenschap gehad maar vorige keer ook dat niet. wat kan dit nu eigenlijk zijn? al met al zit me dat toch niet lekker:)

bedankt

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo

Er zijn verschillende oorzaken wat bloedverlies kan veroorzaken het kan deze keer van de gemeenschap gekomen zijn. De vorige keer kan het van iets anders zijn geweest. Helaas vinden we ook niet altijd een oorzaak voor het bloedverlies.
    Bij bloedverlies mag je altijd contact opnemen met je verloskundige, zodat zij evt. extra onderzoek kan (laten) doen naar waar het bloedverlies vandaan komt.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina