hey,hebeens naar de chinese geslachtskalender gekeken ,en vraag me eens af dat wel klopt ,zou er mij iemand kunnen zeggen of dat wel betrouwbaar is .
Links in het menu zie je het woord zoeken, als je daar geslachtkalender zou intiepen, krijg je berichten te zien waarin dit woord is gebruikt.. deze bijvoorbeeld http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... e+kalender
Hoi Arianeke, Ik hoor heel vaak dat het wel uitkomt, maar natuurlijk geen 100% van alle "gevallen" ! Wij zouden volgens de kalender een meisje krijgen. We willen het zelf niet weten, dus ik kan je niet zeggen of het klopt ! Volgens mijn moeder klopt het helemaal niet ! Die is ervan overtuigd dat wij een jongen krijgen ... mijn voorgevoel zegt wel een meisje, maar dat is nergens op gebaseerd ! Groetjes, Nikki F
In mijn geval komt het niet uit. Er word gezegd dat ik een meisje zou krijgen, eiersprong moet rondom 8 feb zijn geweest en ben 21, we hebben vrijdag een echo gehad, en het is een kereltje
Bij mij klopte hij wel, hij gaf aan een jongen en we zijn ook zwanger van een jongen, maar ik denk dat het meer toeval is hoor. liefs, misspuma
Het word weer hetzelfde topic als waar ik de link voor gaf.. dus ik doe hem dicht. Dat was een vrij recentelijk onderwerp.