Vorig jaar heb ik het van een afstandje meegemaakt: een stel met een baby van ongeveer 8 maanden die bij de droomvlucht uit het treintje stapten en tot de ontdekking kwamen dat hun bugaboo met tassen e.d. was gejat. Helemaal ontdaan natuurlijk. Heb me altijd afgevraagd hoe dat is afgelopen. Wie heeft het weleens meegemaakt, wat heb je gedaan en heb je hem ooit nog teruggevonden? Ik neem sindsdien iig altijd een hangslot mee! Was helemaal kwaad, en het was niet eens mijn kinderwagen..
Serieus wat gestoord!!! Daar sta je dan met je baby schandalig!! Schaamteloos!! Hoe haal je het in je hoofd pffff
Nee nog nooit een buggy gejat Wel gewaarschuwd en ik heb mijn wagen toen wij in de grote stad woonden ook wel met een slot vast gemaakt bij het CB. In principe kan alles worden gestolen...dus ook een buggy of kinderwagen
Ik nam ook altijd een slot mee! Heb het vaker gehoord dat kinderwagens gestolen werden... (Tassen nam ik trouwens wel gewoon altijd mee... Edit: die van mezelf dus he haha) Nu kleine meid niet heel klein meer is huren we zo'n wagentje bij de efteling zelf.
Hier is dat gebeurd in Centerparcs Erperheide. Een buggy van 3 maand oud. Gestolen nota bene onder een camera!! Heb van de verzekering geld terug gekregen maar dan nog van ander mans spullen blijf je af. Kan daar nog altijd zo kwaad om worden! Heb nu een buggy slot. Dit gebeurd mij geen 2e keer meer.
De rede dat ik een wiel van mijn mura af haal en de tassen vast leg met een slot. Kostbare dingen gaan sowieso mee de attractie in maar de luiertas etc ga ik niet mee slepen
Hmm collega had dat... Uiteindelijk heeft hij hem via marktplaats teruggevonden. Gedaan of hij hem wilde kopen en vervolgens de politie de buggy late ophalen. Eind goed, al goed. Wijzelf hebben een goedkope buggy gekocht bij de v&d voor 30 voor dergelijke uitjes. Hadden ook een stokke maar die ben je zeker kwijt als je die onbeheerd laat staan en een slot gaat er haast niet op.
Het is toch triest dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven. Je moet echt alles vastleggen anders ben je het kwijt pfff, kan daar echt kwaad om worden :x
Ik verbaas me er altijd over dat mensen een kinderwagen ergens neer kunnen zetten, zonder slot. Een fiets zet je toch ook op slot! Begrijp met niet verkeerd, ik vind ook dat mensen van anders spullen af moeten blijven!!!
Buggy nog nooit op slot gezet, maar we nemen dan naar zulke dingen ook altijd een goedkope buggy mee die ze voorbij lopen (mede door de modder/voedsel/kwijlvlekken wss hihi). Overigens werd vorig jaar wél mijn fiets met 2 kinderzitjes gestolen. Ik kan er zo gigantisch kwaad om worden als mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven!
ik dus ook niet ga het opschrijven, slot kopen bij de Action voor dagjes uit. belachelijk dat je zelfs een buggy op slot moet zetten. wie jat er nou een buggy bij een pretpark/oid en mensen met een kindje in de hand laten staan :x schandalig nu hebben wij ook een goedkoop ding voor dagjes weg maar dan nog. sta je dan..
Schandalig gewoon!! Echt een walgelijke actie... Gelukkig niet met een buggy meegemaakt maar wel met mijn fiets.. wel 5x achter elkaar. Kan er zo pissig om worden.. wat bezielt iemand om aan jou spullen te komen
Het schijnt de afgelopen jaren heel veel te gebeuren in oa pretparken! Word steeds gekker... Het verbaasd me alleen niks
Wij hebben vorig jaar in de efteling onze bugaboo gewoon neergezet bij de attracties. 1e jaar wel een slot maar zo'n gedoe met plekjes zoeken waarhet slot erom kan enzo. Dit jaar gewoon neergezet. Maar nu ik dit lees word ik toch wel wat huiverig. Nog even zijn mijn dames zo groot dat ikgeem wagen meer mee hoef,het moet toch niet gekker worden!
Hier nog een! Afgelopen februari 3 dagen naar de Efteling gegaan en toen hadden we het er nog over met vrienden. "Zou dat nou wel eens gebeuren" en "Er staan er gewoon op slot" daar waren wij dus ook zo verbaasd over, maar het is helaas dus nodig. In de zomervakantie naar Plopsaland en ook weer een dagje Efteling. Toch maar een slot meenemen, liever mee verlegen dan om verlegen. Maar ik vind het echt te erg dat dit nodig is! Zo kunnen we dus ook niet meer kamperen met een tentje, je kan er zo in, een rits houdt niemand tegen. En dan vraag ik me dus eerlijk af; er lopen daar dus gewoon mensen rond die denken "heej, leuke wagen, die kan ik gebruiken of verkopen". Lopen die dan zelf ineens met wagen en zonder kind (wat er toch ook vreemd uitziet) Nee, ik kan er met mijn verstand niet bij, maar helaas moet je ook dan rekening houden met zulke onbenullen.
Nou wij waren vorige week in Disney. Moest de hele week onbeheerd bij de attracties staan. Ik vond het idd ook niet prettig. Volgende keer neem ik een slot mee idd.
geen buggy en niet in de efteling, maar wij waren in januari een weekje naar centerparcs.... Meerdal.... en mijn zoontje was op zijn loopfiets naar de plaza mee, even daar wat gedronken en in het klimding gespeeld.... fietsje om de hoek neer gezet, komen een uurtje later terug, Fietsje weg..... overal gezocht en nergens gevonden, ook niet bij de receptie.. gewoon gejat dus.... ik was ZO pissig, zoontje zoooo verdrietig.... zo iets doe je toch niet??