Hier is een heleboel geprobeerd, infuus, vitamine C, inhalator, supradyn enz. Laatste optie was beenmergpunctie met prednison. Heb ik niet laten doen. Toen ik in 1996 getest werd had ik er 8, tot mijn 15e is het laag geweest, daarna stegen ze wonder boven wonder en leek ik eroverheen gegroeid te zijn.
Hoe laat krijg je de uitslag? En hoe is het vannacht gegaan? Hopelijk geen verergering van je klachten. Ik ga duimen dat je de meest gunstige uitslag krijgt. ITP lijkt me ook heftig, maar alles is beter dan leukemie... De duimen draaien hier.
Poe! Vind dit wel erg spannend in de slechte zin van het woord! Hopelijk is geen nieuws goed nieuws en valt het mee Daantje!
Thnkx meiden Nog niks gehoord, denk dat ze tussen 12.00-14.00 belt in haar pauze ipv in het spreekuur waar ze toch niet rustig kan praten omdat er patiënten wachten. Verder weer een nieuwe blauwe plek aan de achterkant van m'n andere been.. Hoop dat het geen van beide is en er een simpele verklaring voor is pff.. Best wel zenuwachtig.. Ben wel ERG blij met dit topic.. Zonder dit topic had ik er niet zoveel aandacht aan besteed en denk ik niet eens de dokter gebeld.. Wist ook niet wat puntbloedingen waren tot de dokter me erop wees etc.. Thnkx!
Gatver, Daantje, wat een enorme blauwe plek is dat, en puntbloedingen erbij, dat lijkt me inderdaad niet goed. Fijn dat je zo'n alerte huisarts hebt, dat hoor je weleens anders. Heel veel sterkte met wachten op de uitslag...
Nou, ik zat me gisterenavond te bedenken dat ik blij ben dat ik dit topic heb geopend!!! Mijn logische verstand zegt, als ze nog niet gebeld heeft "zal het wel mee vallen."
Ik wist ook niet van het bestaan van puntbloedingen af. Heb je toch nog wat kunnen slapen vannacht of was je te zenuwachtig?
hoi daantje ik hoop dat de uitslag goed is. Ik heb ook aan de linker kant van mijn lichaam overal puntbloedingen dit heb ik nu al 2weken dus aan de linker kant van me binnnen arm en taille me zij en een stuk op me borst en dan puur de zijkant. Ik slik lexapro, de dokter dacht dat het daar van komt . Het zijn hele lelijke paarse blauwe plekken maar ga toch twijfelen dat er bij niks mee gedaan wordt.
Dat is schrikken Daantje, ik hoop dat je snel een goede uitslag krijgt.. Zelf ook wel vaak last van onverklaarbare blauwe plekken, maar ik ben soms dan ook vrij lomp . Dus wat dat betreft best verklaarbaar dan..
pfff wat ben ik blij!!! dokter belde net en het bloed was helemaal goed!!! Nu 3 weken alles bij houden en alle plekken fotograferen met een centimeter er langs, en de puntbloedingen omcircelen met een pen zodat ik kan zien welke plekken nieuw/oud zijn, en als er dus nog meer bijkomen gaan ze verdere onderzoeken doen, want het moet wel ERGENS vandaan komen, maar gelukkig geen enge dingen zoals het er nu naar uit ziet thnkx allemaal voor de steun! hele opluchting nu
Pffff meid, wat een opluchting, zeg Nu ff alles in de gaten houden, maar ik hoop dat je snel van alle klachten af bent.
Gelukkig! Maar wat is dan de reden van al je klachten, de puntbloedingen en de blauwe plekken? Want helemaal normaal is het toch ook niet...
Fijn!! Het meest levensbedreigende in elk geval uitgesloten, maar het blijft inderdaad vreemd. Goed dat ze erbovenop blijft zitten. Wat een opluchting, zeg.
Gelukkig! Wat een stress dan he. Ik heb toen ik 20 was ineens acuut bloed moeten laten prikken. Werd ik ook s middags gebeld dat dat meteen moest. Hoorde ik achteraf dat beide dokters aan leukemie dachten maar bleek achteraf maar pfeiffer te zijn. Ik hoorde het dus achteraf na de uitslag maar schrok toen al enorm....