Wie weet er een leuk boekje om samen met een peuter (2.5jaar) te lezen om te vertellen/praten over een broertje of zusje dat er bij gaat komen?
Bobbi wordt grote broer was hier wel favoriet. Nou wordt je dochter natuurlijk geen grote broer, maar als ze Bobbi leuk vindt is dit een echte aanrader. Kleine pluis (nijntje) is ook leuk, maar biedt volgens mij toch minder herkenbare aanknopingspunten in het verhaaltje.
Deze is leuk: bol.com | Hoera, er komt een kindje bij !, Marianne Busser | Nederlandse boeken Ik heb m voor mn zoontje gebruikt ( toen net nog geen 2,5 jaar) en ik verkoop het boek nu, nu zn zusje geboren is Dus als je interesse hebt...?
Ik heb een week of twee geleden het boekje 'Lieselotje krijgt een zusje' van Marianne Busser en Ron Schröder gekocht bij het Kruidvat (al weet ik nog niet of het inderdaad een zusje is ). En verder ga ik nog wel even naar de bieb.
hier waren bobbi en lieselotje favoriet. Zelf vind ik het ook leuke en gezelige boeken om voor te lezen.
Ik was zelf niet zo weg van bobbi krijgt een broertje maar het was de enige die ik kon vinden... en nu vind ik 'm super! M'n dochtertje vindt 'm echt superleuk, we lezen 'm bijna dagelijks en dan luistert ze ademloos hihi. Dus dat is mijn tip .
Nou ik heb wat gevonden hoor. Bobbi wqs hier nergens te vinden, alleen hoera er komt een kindje bij (die was wel leuk) en nog een paar niet zo leuke boekjes. Uiteindelijk vond ik bij een grote boekhandel: Een broertje of een zusje, Roos? Deze is wel heel leuk. Gisteravond al gelezen en onze dochter zat vol spanning te luisteren volgens mij....