Kimio » Boeken » Titel Wil dit even delen met jullie. 5 okt is het boekenweek. Als je dan een boek besteld, bv bol.com krijg je er nog een boek bij. Deze boeken zijn ergggg leuk vind ik! Alvast een boekje zindelijkheid ga ik bestellen.
Ik mag sowieso nog een boek kopen van mezelf. MAar ook bij de gewone boekhandel krijg je een extra boek(je) als je iets koopt in die week hoor.
Ja ik werk hartje stad... Dus loop tijdens lunch gewoon even de stad in als ik wat wil. Scheelt weer gedoe met thuis zijn voor de postbode. Vorige postbode wist precies wanneer ik thuis was... (of kwam 10 minuten later terug omdat ie wist dat ik een baby in huis had... Toffe vent wel... Vast ontslagen bij de laatste ontsla ronde )
ik ben ook fan van de kimio boekjes! btw, het is hetzelfde geschenk, kinderboekenweekgeschenk, alleen niet geschikt voor kleine kindjes (hoewel, wel leuk om te hebben sowieso). Wat je wel kunt doen, naast het geschenk kun je bij de boekhandels (weet niet of bol.com het ook heeft, vast wel) het kinderboekenweekprentenboek kopen.
2 jaar terug was het kinderboekenweekgeschenk ook meer voor kinderen die zelf al konden lezen. (en saai ook bovendien... ging over spruitjes) Maar vorig jaar hadden ze tjdens de kinderboekenweek ook een prentenboek.. kostte 5e euro dus niet gratis maar wel speciaal voor de kinderboekenweek dus.. en hij was echt HEEL erg leuk Stimmy of Het oerwoud in de stad/Prentenboek Kinderboekenweek 2010 | Paagman