Hoi allemaal, Ik verlies nu al een dag of 4 bruin bloed.Normaal verlies ik een dagje wat bruin,dan een poosje niks en dan inene heel veel helderrood.Maar nu dus alleen bruin en heel dik en heel donkerbruin.Ik ben niet zwanger,want ik heb al een paar keer getest,omdat ik het zo raar vind.Gister was mijn NOD. Heeft iemand dit wel eens gehad? Je zult zien dat ik morgen compleet leegloop Groetjes, Suzanne
Kan ook gewoon je menstruatie zijn hoor af en toe heb ik dat ook, dat ik alleen bruin verlies (of wel rood, maar meer bruin)
Ik heb dit ook gehad,paar dagen later kreeg ik enorm de griep. Toen ik weer beter was meteen ongi. Wel heel rot zo lang ongi te zijn. Sterkte!
Ik heb dit ook gehad en toen was ik zwanger.. Helaas toen MK maar met de zwangerschap van mijn zoontje had ik dit ook weer.. Dus ook een positief verhaal!
Bedankt voor de reacties. Zwanger ben ik niet,want ik test echt negatief.Nu is het weer helemaal gestopt.Misschien is het idd omdat ik niet zo lekker ben de laatste tijd en heb ook veel stress.
ik heb de eerste paar maanden na het stoppen met de pil die klonterige klodders bruin slijm verloren. volgens de dokter was dit oud bloed wat er uit moest Sinds 2 maanden heb ik er eigenlijk bijna geen last meer van dus ik denk dat het in mijn geval met het ontpillen te maken had.
Met de pil ben ik al 4 jaar gestopt dus dat zal het ook niet geweest zijn.Het heeft nu doorgezet.Eindelijk.Heb er wel gelijk de maandelijkse migraine bijgekregen.Maar ben toch bij dat het er eindelijk is.Op naar de volgende ronde.Nieuwe ronde,nieuwe kansen
Ik zie in je onderschrift dat je plakpillen hebt gekregen. gebruik je soms Utrogetan? Dit zorgt vaak voor bruine afscheiding en het kan er ook voor zorgen dat de menstruatie wat langer op zich laat wachten en voorafgegaan wordt door veel bruinverlies.... Misschien zit ik helemaal fout, maar misschien heb je er wat aan.
Hoi Suzanne, Heb dit ook al een paar dagen, zet dan gewoon niet door. Sinds vanmiddag ook heerlijk migraine gekregen (was 'gezellig' aan het shoppen bij Ikea) ga er eigenlijk vanuit dat het bij mij nu ook door gaat zetten.... Game over deze ronde! Wel fijn dat het bij jou nu heeft doorgezet, weet je tenminste weer waar je aan toe bent. Veel succes in de volgende ronde!
@MamavanJason....die bollen gebruik ik pas vanaf een positieve test.Maar anders had dat idd gekund. @Dreamer....he bah jij ook al migraine.Hoop dat dat wat gezakt is.Mijne ondertussen wel.En dat het bij jou wel raak is. Denk dat het bij mij gewoon de stress is.De stress van de mken en begin januari lag Suusman opeens op de grond in de badkamer en heeft 3 dagen op de IC gelegen in het zkh.Blijkt dat ie een hartaandoening heeft.Maak me heel veel zorgen om hem,omdat het nog steeds niet zo goed met hem gaat.Hij kan nog praktisch niets. Dus dat zal het wel geweest zijn.
Hoi Suus, Sinds gister heeft het bij ook pas echt goed doorgezet. Tel jij je nieuwe ronde vanaf de eerste dag bruin bloed of vanaf de eerste dag helderrood bloed? Migraine duurde gelukkig niet echt erg lang, maar je voelt je daarna altijd nog zo vreemd. Kan me voorstellen dat je je heel veel zorgen maakt om je man, is natuurlijk ook niet niks! Sterkte!
Hoi Dreamer, Sorry voor de hele late reactie Ik tel mijn cyclus vanaf de eerste dag helderrood. Met mijn man gaat het iets beter nu. Ik zit nu op 7DPO en alweer bruinverlies.Ik hoop niet dat het een week aanhoudt tot ik ongesteld moet worden.Misschien een innesteling?Maar ben bang van niet en dat mijn lijf weer iets nieuws irritants heeft verzonnen. Hoe is het met jouw cyclus nu?
Wat bedoel je met 7DPO? Ik hoop voor je dat het een innestelling is, toch altijd nog weer spannend! Ik verwacht dat ik nu bijna op de helft van mijn cyclus ben... dus ben nu helemaal gefocust op het voelen van een eisprong...
7DPo is 7 dagen na mijn ei. Jij hebt een langere cyclus dan ik.Hou je me wel op de hoogte van hoe het gaat?Ben ik heel nieuwsgierig naar
Oke, als je idd 7 dagen na je ei zit zou dit natuurlijk ook een innestelling kunnen zijn. Toch wel spannend hoor! Heb je er nog steeds last van?
Bij mij komt het vroegtijdige bloeden door een poliep in mijn bm.Hij wordt er 26 april uitgehaald.Want het schijnt ook de innesteling van een vruchtje te kunnen bemoeilijken. @Dreamer....hoe is het bij jou afgelopen?
Het komt mij inderdaad bekend voor... ik had op dag 28 van me cyclus bruin en ik dacht dat dit wel overging in ongi... dat was niet en hield aan van vrijdag tot dinsdag. Ik ging ervanuit dat dit me ongi dan was maar toen de vrijdag ineens helderrood bloed en heb ik nu nog... me cyclus was dus 35 ipv 28 ben benieuwd komende maand