Zomaar geld van de belastingdienst? weet iemand waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariekje, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het moet wel iets zijn wat je aangevraagd hebt. ze betalen niet zomaar

maar het kan ook zijn dat er een fout banknr bij hun is ingevoerd, dat van jou dus. dan zal het toch terugbetaald moeten worden.
    ik zou ff bellen

2. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    @ Smoekie: Het kan wel kloppen dat ik wel wt terugkrijg, want ik ben dit jaar 3 bij de dokter geweest en bij de tandarts alleen voor controlle dat klopt ongeveer wel hoor, na even te hebben gerekend,

Alleen GVS staat echt alleen voor geld verkeer systeem, staat onder elke bedrag wat de belastingdienst uitkeert,

@Noura: Ik heb gebeld, en ja het was echt voor mij bedoeld, mijn sofienummer kwam overeen, was het eerste waar ik naar keek, en nee, ik heb verder niets aangevraagd dit jaar.

@lievemama18, misschien kun je vraen of j het schriftelijk kan krijgen, dan heb je wat dat je het achter de hand kan houden.

Dames allemaal bedankt verder voor het meedenken.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Eind van het jaar kunnen we ook geld verwachten als het meezit, vond dit stukje op de site:

Kinderkorting wordt kindertoeslag
    Vanaf 1 januari 2008 wordt de kinderkorting omgezet in een toeslag. Er komt dan een inkomensafhankelijke toeslag voor de kosten van kinderen: de kindertoeslag. De kinderkorting vervalt. Daardoor wordt voor sommige mensen de voorlopige teruggaaf lager of stopt deze.

Iedereen die voor de kindertoeslag in aanmerking komt, krijgt deze vanaf eind 2007 automatisch uitbetaald. U hoeft deze toeslag dus niet aan te vragen

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    @Mariekje Het kan ook met je ziekenkosten te maken hebben, zorgtoeslag.
    Heb je al gebeld? Ben best benieuwd wat het nou was.

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Pasgeleden op mijn werk had iemand per ongeluk een verkeersboete betaald aan de belastingdienst ipv het CJIB.

Dat bedrag kregen we ook terug met als vermelding 'Belastingdienst GVS Uitbetaling'. Ze zetten het dus blijkbaar gewoon overal bij?

Deel Deze Pagina