Ik zou dat ook super leuk vinden als iemand mij dat zou vragen mocht ik ook die klik bij haar voelen Zelf zou ik dat ook best durven maar ik denk wel pas als ik diegene een paar x eerder heb gezien ergens en bv al een paar x gelachen naar elkaar of hoi gezegd hebben na 1x iemand zien zou ik nirt echt weten of er een klik zou zijn Zegmaar Kben benieuwd wat je gaat doen!
Ik zou het absoluut doen. waarom niet? leuk toch! ik zou alleen voorstellen om in een speeltuintje af te spreken. dat is een wat neutraler terrein en de kans dat ze daarop ja zegt is denk ik wat groter?
dat is inderdaad misschien beter ik kijk het nog even aan, als ik haar zie denk ik wel dat ik het ga doen!!!
Lekkere spelling Het gaat dus om een spontaan praatje met uitnodiging in bijv. de supermarkt, niet alleen praten maar ook dat de ander zegt: Heb je anders zin om even wat te kletsen in de speeltuin bijv
Als een andere mama opeens naar me toe komt en vraagt om een keer naar een speeltuin oid te gaan zou ik het wel raar vinden. Als je elkaar vaker tegenkomt en, kent van gezicht en wel eens een praatje maakt dan zou ik het zeker leuk vinden!
Ik zou het zelf niet durven, bang om 'afgewezen' te worden. Van de andere kant zou ik het ook een beetje raar vinden, als ik degene was waaraan je dat vroeg. Maar ik vind het wel knap van je als je dit zou durven.
Ik zou het ook leuk vinden hoor. Hebben jullie dat ook weleens? Dat als je een moeder ziet met haar kind(eren) dat je je afvraagt of diegene ook op zp zit?
Ja gestemd! Ik heb best wel wat leuke contacten die uit spontaniteit voortgekomen zijn. Al ben ik echt niet iemand die snel op iemand afstapt. Laatst wel een keer de deksel op mijn neus gehad trouwens. Een vrouw die ik al jaren regelmatig zie en via via ook vaak tegengekomen ben een fb uitnodiging gestuurd. Ik had echt het idee dat we een connectie hadden, altijd een vriendelijke doch wat ongemakkelijke lach uitwisselen in de supermarkt en de laatste tijd kwam ik haar vaak op verschillende plekken tegen. Het is grappig, ze lijkt qua uiterlijk en type ook veel op mij alleen haar kindjes zijn wat ouder. Denk je dat ze me geaccepteerd heeft??? Ze heeft veel mensen in haar lijst, reageert op alles en iedereen en reageert ook vaak, dus de kans dat ze mijn uitnodiging niet gezien heeft is klein. Dat vind ik best een domper en ik zit nu met zo'n gevoel van. Waarom niet? Als je er dus rekening mee houdt dat het antwoord ook nee kan zijn en je daar niet heel erg van ondersteboven zult zijn (net als ik), dan moet je het zeker een kansje geven.
Ik heb nee gestemd maar nu ik je andere stukje heb gelezen zeg ik ja, als je iemand vaker ziet waarom niet?