zomaar iemand aanspreken wanhopig?

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Het lijkt mij euk om spontaan aangesproken te worden andere moeder

1. Ja, gezellig toch

2. Nee liever niet, geen wildvreemde

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik zou het wel leuk vinden om aangesproken te worden. Kan heel wat leuks uit voortkomen.

Zou het zelf alleen niet zo snel doen hihi.

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Als je elkaar al vaker gesproken zou ik het wel leuk vinden, maar als er iemand uit het niets naar me toe komt zou ik het een beetje vreemd vinden.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gewoon doen! Leuk toch!

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

dit dus!

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Moet je zeker doen! Dat heeft een moeder van mijn dochtertjes school ook gedaan en sindsdien zijn we goede vriendinnen :) dus wie weet klikt het wel heel goed en heb je er ook een vriendin bij :p;)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oehhh heel stoer als je dit doet! :D Ik zou het zelf niet durven, maar zou het wel enorm leuk vinden om aangesproken te worden..

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou gewoon een gesprek aan gaan. Zo van ' grappig he, we komen elkaar vaak tegen. Hoe oud is jouw dochtertje, hoe heet ze'. En als je dan gezellig aan de praat raakt kan je zeggen van ' nu staan we hier in de winkel zo te kletsen, lijkt hetje misschien leuk om samen eens koffie/thee te drinken en verder te kletsen'?!

8. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou het heel leuk vinden als iemand zo naar me toe zou komen.

Zelf zou ik het misschien ook durven en dan op de manier
    wat boven mij gezegd werd.

Succes!:)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Weet je wat wel grappig is? Heel veel in het topic geven aan dit wel leuk te vinden, maar het zelf niet te durven doen (incl ik ;)) Denk dus dat deze mevrouw er ook wel op deze manier over denkt, althans dat hoop ik voor je, maar ik geef je goede hoop, nav de reactie s in dit topic.

10. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Nee dat zou ik niet doen, en ik zou er ook niet op in gaan als iemand in de supermarkt me dit zou vragen.
    Bij school iemand aanspreken vind ik al heel wat anders.
    Succes in ieder geval!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zou er niet op ingaan, en het ook nooit zelf aan iemand vragen. maar je kunt altijd een gokje wagen toch? als ze het niet ziet zitten zul je dit vast ook horen en dan is het toch ook prima?

12. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet durven en ben heel open, maar als ik aangesproken wordt in de super ben ik ineens heel verlegen, lach ik even lief en klaar! Haha. Zelfs als ikin mijn voortuin een oeukkie sta te roken en er loopt iemand langs die kijkt, moet wel want mijn mega witte herder blaft naar alles en iedereen, denk ik rot op! Haha. Eenmaal aan het kletsen valt het dan vaak wel mee! ;)

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mijn beste vriendin is zo'n 16 jaar geleden bij me komen zitten toen ik met mijn oudste dochter en mijn middelste zoon, toen nog een baby, bij het zwembad was, en we zijn al 16 jaar beste vriendinnen.
    dus ik zeg doen.

14. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Je kan het altijd proberen. Zelf zou ik er als ik een goed gevoel heb er wel op ingaan. Zelf zou ik het niet durven, ik maak soms wel eens een praatje met mensen maar daar blijft het bij.

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Zal ook een praatje maken, als het klikt zal ik haar vragen om een bakkie koffie (thee) te drinken binnenkort! :D:D

Wat leuk van je!!

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Jajajajajajaaaa.. Vraag ik me wel eens af ja.. :p

17. Bri

Bri Niet meer actief

Ik maak ook wel eens een praatje met een vreemde, waarom niet?
    Als dat leuk verloopt, zou je kunnen voorstellen om gelijk na de boodschappen even koffie te drinken op het winkelcentrum. Daar zit toch meestal wel iets van een café of zo..?
    Als zij niet wil, kan ze zich er heel makkelijk van af maken dat ze geen tijd heeft. Als zij het wel leuk vindt, merk je dat meteen.
    Doen hoor, je hebt toch niks te verliezen?

18. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik zou het juist heel dapper vinden. Zou ik zelf echt niet durven.
    En als 'aangesprokene' zou ik het heel leuk vinden denk ik.

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zou het heel leuk vinden, is ook leuk voor de kinderen. :)

20. Ik heb ook een hele tijd zoiets gehad haha. Een meisje wat bij de buurtsuper werkt, was tegelijk met mij zwanger in 2011, dus we vroegen elkaar wel eens hoe het ging als ze toevallig aan de kassa zat. Maar ik durfde nooit te vragen of ze eens af wilde spreken. En laatst in november (2012) was ik het zat en dacht wat heb ik te verliezen? Gevraagd of ze het gezellig vond eens af te spreken, en ze vond het hartstikke leuk! Nu zien we elkaar regelmatig en onze dochters spelen heel leuk met elkaar :) En vind ik het jammer dat ik het niet veel eerder heb gedaan, dan hadden we al veel langer leuk contact kunnen hebben. Ik neem aan dat als je twijfelt haar aan te spreken dat ze jou dan misschien ook wel opgemerkt heeft, dan is er al een beginnetje. Dus ik zeg, niet te lang twijfelen maar gewoon doen! Je hebt niks te verliezen!

Oh en van de week was ik de 'aangesprokene' toevallig :D We hebben een nieuwe postbode, jonge meid van mijn leeftijd. Ik had een probleem met een pakketje dus ik wachtte haar op om iets te vragen. Ze zag dat ik zwanger was en begon spontaan een praatje, dat zij ook net zwanger was van de tweede ed. Vond het erg leuk dat ze me zo spontaan aansprak! Volgende keer dat ik haar zie vraag ik of ze een keer op de koffie komt, leuk toch! Zo breid je je vriendennetwerk uit :)

Deel Deze Pagina