Hadden net eventjes een pauze ingelast. Waar ik normaal druk in de weer was met ovulatietesten, netjes de knietjes omhoog na het klussen, half uurtje blijven liggen, ALLE kwaaltjes vanaf 1 dpo netjes in mijn app genoteerd..... Deze maand even niet. 1x 'geklust', meteen erna plassen, niks geen beentjes omhoog, geen ovulatietesten, mijn eisprong zou immers pas 10 dagen later zijn, dus dit was voor de fun, zonder verplichting.... Volgende dag vruchtbaar slijm, verrek, positieve ovu test? Nu al? Nou ja, die ene keer zal wel niet zoveel uitmaken... Tot vandaag, op Valentijnsdag notabene... Zwanger! Kan het nog steeds niet geloven, wat een geschenk! Je zou bijna denken dat het voorbestemd zou zijn. Alsof dit kleintje per se nu wil komen! Heb door omstandigheden flink wat stress gehad de laatste tijd. Dit kleintje heeft zich door alle stress in mijn lijf in weten te nestelen; nu al een vechtertje! Nu hopen dat ie blijft zitten! 't is een beetje een zweverig verhaal geworden, zullen de hormonen wel zijn maar wij zijn zo gelukkig!!!
Super onwijs gefeliciteerd ik hoop dat het bij mij net zo gaat als bij jou. Deze maand heb ik ook een maandje rust genomen geen testen, appjes, zoeken op internet etc. Ben alleen wel onwijs ziek geweest dat is dan wel balen. Echt bij jou heeft het zo moeten zijn nogmaals gefeliciteerd!!!
Dank jullie wel alemaal! Vind het zo bijzonder! Angela, heel veel succes! Lelie jij ook gefeliciteerd! Ook oktober mama!
Fizzy!!! Meid wat super! Gefeliciteerd! Wat een toeval... Na onze pb van vorige jaar en nu allebei net zwanger! Gefeliciteerd, geniet ervan!
Bedankt allemaal! Wauw Lente, dat is nog eens toevallig om jou hier zo weer tegen te komen! Van harte gefeliciteerd meid! Super!