Hallo meiden, Even heel kort mijn geschiedenis: In 2006 met de pil gestopt, eind 2008 naar de HA ivm onregelmatige menstruatiecyclus (20-90 dagen) en ws als gevolg daarvan nog niet zwanger. In 2009-2010 (met wat tussenpozen) 6 IUI behandelingen gehad (mbv clomid) en na de 6e IUI dus zwanger geraakt en in maart 2011 is onze zoon geboren. Na de geboorte van onze zoon kwam de menstruatiecyclus keurig netjes op gang en wonder boven wonder ook regelmatig! Toen gelijk besloten om niet meer aan de pil te gaan, maar uiteraard wel voorzichtig geweest, wilde niet heel snel weer zwanger raken. Inmiddels is onze zoon 2 jaar en wat ons betreft is een broertje of zusje welkom, we hadden goede hoop ivm mijn regelmatige cyclus. Maar helaas ruim 2 weken geleden verloor ik weer bloed, het leek op een gewone menstruatie alleen 2 weken te vroeg en het blijft narommelen... Zin in gedokter heb ik eigenlijk nog niet, maar ik had net voor t weekend besloten om maandag toch maar naar de HA te bellen, maar ja toen was er zondag geen drupje bloed meer te zien.. Dus ik blij, HA hoefde ik niet te bellen. Maar gistermiddag begon het weer, af en toe wat bloedverlies. Niet heel erg, een inlegkruisje is voldoende, maar vervelend is het wel. Ik kijk het nog maar even aan, anders toch maar de HA bellen... Ik baal natuurlijk als een stekker, alles leek goed te gaan en uitgerekend in de laatste week van onze vakantie begon dit 'geouwehoer'.. Wie herkent hier iets van? Of heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn? Gr, Joriet
Na een weekje geen bloed te hebben gezien, ben ik weer ongesteld geworden, dus ik zie het bloedverlies maar even als grote schoonmaak van binnen... Hopelijk vanaf nu weer een gewone cyclus! Ben nog wel aan het dubben welke "pillen" ik ga slikken ter bevordering van de cyclus... - Etos zwanger worden - Tarwekiemolie - Teunisbloemolie - of nog iets anders...