zomaar ineens heel vroeg wakker!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door arielle, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    inderdaad hoop ik daarop, dit is echt niet grappig meer... Maar verder maakt ie met zijn stralende lach overdag een heleboel goed!

2. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    oh gelukkig, wij zijn niet de enigste. Bij ons hetzelfde verhaal! Huilen in haar slaap heel vroeg wakker terwijl het "normaal"rond 8u was, begint ze nu het liefst de dag om een uur of 6....nou vind mama niet zo`n strak plan en proberen we het weer te rekken maar ik ben zo brak al wat, vanaf 6u aldoor hazetukkies.
    Suus is trouwens 9 mnd. ook overdag was er geen pijl meer op te trekken. Alles anders dan normaal. Hoop idd dat het snel weer voorbij is. Nu met die donkere dagen Bah!

gr Charlotte

3. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    paprika, onze berichtjes kruisten.
    hm, overdag slaapt ie gelukkig wel als vanouds hihi dis dat scheelt dan wel.
    Vannacht met oordopjes naar bed en mijn man gaat er uit, wel een heel fijn vooruitzicht moet ik zeggen!

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Pfffff............dit kan toch niet meer met de wintertijd te maken hebben? Het gaat nu al een week zo dat ze 04.45 - 05.00 wakker is en niet meer gaat slapen. Ik laat haar liggen, ga er niet naar toe. Ze mopperd dan een beetje. Maar om 06.00 zet ze toch echt een keel van jewelste op hoor. Dan kan ik haar echt niet meer negeren.

Help iemand tips of adviezen?

5. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    wat ik meer hoor is dat het vanzelf weer over gaat....maar dat is lastig bedenken als je dan zo vroeg je wekker raadpleegd!
    Hier vanmorgen ook weer een vroeg vogeltje, na een poosje begint ie ook te brullen dat ie genoeg gespeeld heeft of zo. Ik hoop ook echt op betere tijden.
    Heeft er iemand ervaring met het 's middags korter laten slapen zodat ie 's nachts langer doorgaat?
    Ik denk zelf dat het niet echt een optie is omdat ie nu al om half 7 uitgeteld is na 2 uur slaap in de middag, maar ja..... ik roep hier ook maar wat

Deel Deze Pagina