Zomaar ineens zonder tepelhoedje :-D

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Klein, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    De titel zegt het al: mijn zoon heeft naar 4 mnd besloten zonder tepelhoedje te drinken. Ik ben daar mee begonnen omdat hij erg moeilijk kon aanhappen en dit koste teveel energie en tijd. Een mooie oplossing! Regelmatig zonder geprobeerd maar tevergeefs. En nu zomaar ineens lukt het! En wat drinkt hij hard:$ is dat normaal? Het voeden duurt nu echt een stuk minder lang. Mijn borsten lijken ook leger na een voeding (?!)
    Ik ben benieuwd of hij nu in hetzelfde ritme blijft qua tijd en voedingen. Hij kreeg de laatste 4 weken, 4 voedingen.
    Overigens nooit problemen gehad door het tepelhoedje; geen borstontstekingen, verminderde productie (integendeel) etc. En groeit als kool!

Maar toch wel heeel blij dat het nu zonder kan! :D

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ha bij mij stopten ze ook van de ene op de andere dag. En meteen sneller klaar met een voeding, en flink groeien.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.820
    5.956
    113
    Vrouw
    Ah das fijn he!
    Het is mij helaas nooit gelukt, maar ik weet nog wel dat oudste dochter het wel een paar keer heeft gedaan.
    Het is inderdaad echt een verschil qua gevoel, en het drinken gaat ook sneller (effectiever dus blijkbaar).
    Overigens groeiden ze hier met tepelhoedje ook goed :)

4. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Oh heerlijk zeg!! Vooral dat sneller drinken vind ik nog apart! Nu echt met een half uurtje klaar en mijn borsten voelen veel leger! Het aanhappen voelt wat gevoeliger maar dat gaat snel over. Voor mijn gevoel kan hij amper vol zitten maar hij is toch echt tevreden. Gisterenavond om half 8 de laatste voeding en vanmorgen half 7 meldde meneer zich weer dus hij krijgt genoeg 😃

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Bij dochter ook altijd met tepelhoedje, zoon drinkt zonder.
    Is inderdaad een heel verschil op verschillende vlakken...
    Veel praktischer ook, hoef je niet steeds aan dat ding te denken!
    Even wennen voor je tepels misschien...

Deel Deze Pagina