Hoi allemaal, Ik ben zwanger. nu ongeveer 7 weken. Heel bijzonder, en ook heel mooi. Ik ben al 40, heb pas 5 maanden een relatie met mijn vriend. Mijn dochter is 6 en is via IUI verwekt.... Mijn nieuwe vriend heeft een kindje van nu 10 weken, dus als alles goed gaat, krijgt hij 2 kindjes in 2018
gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik weet niet hoe het verhaal met je vriend zit maar 2 kindjes in een jaar bij twee mama’s is niet heel erg handig bedacht als ik eerlijk ben.
Hoi, nee dat is niet heel erg handig. Hij heeft 11 maand geleden een kortstondige relatie gehad, zij werd zwanger en maakte het uit... Hij kreeg geen contact meer. Uiteindelijk kregen we 2 weken voor de geboorte de Kinderbescherming aan de deur. Moeder wilde het kindje afstaan.... Of mijn partner voor zijn kind wilde zorgen? Dan zeg je dus geen nee. Uiteindelijk heeft moeder zich 3 dagen voor de bevalling bedacht en nu zijn we co-ouderschap aan het opbouwen. En nee 2 kindjes is niet handig binnen een jaar. Maar ook deze baby is van harte welkom.
Ja heel heftig. Het was hier ook wel even een paar dagen stress hoor, maar nu zijn we blij. We hebben de stress van zijn dochter overleefd, dus wij kunnen samen ook een baby grootbrengen....
Gefeliciteerd! Mijn ervaring is dat de duur van een relatie niet altijd betekend of het goed of fout gaat na het krijgen van een kindje.... ik was 12 jaar met mijn ex en het huwelijk liep snel na de geboorte van mijn oudsteop de klippen.... Ik was nog geen jaar samen met mijn huidige man toen ik (gepland) zwanger bleek te zijn. De jongste is nu 2 maanden en het ziet er naar uit dat Mn vent niet meer van mij af komt we zijn iig dolgelukkig met elkaar en met ons gezin
Bij ons voelt het ook heel goed. Mijn vent heeft geen geluk gehad in de liefde. Wij voelen ons echt fantastisch samen... Nu wordt dat verzegeld met een baby. Dat voelt goed. We weten heus wel dat het niet makkelijk wordt door de reacties die we gaan krijgen, maar wij moeten het samen doen, met elkaar en onze kindjes