Het intense gevoel van liefde als ik 's avonds nog even bij ze kijk, gewoon zoveel dat het pijn doet. Uit het niets horen, mama ik vind je lief. Als de kleine man terug "praat" (doet hij sinds vorige week, zo lief) En zo nog veel meer!
onvoorwaardelijke liefde de lieve spontane kusjes tussendoor, helemaal op haar initiatief, echte liefde en echt contact het schateren om domme grapjes en stoeien het beginnende gebabbel dikke knuffels de 'MAMA!!!' als je haar weer komt ophalen elk nieuwe stapje en mijlpaaltje haar humor en grapjes haar ondeugendheid de trots op alles wat ze kan en doet de puberale 'neuh' eigenlijk bijna alles
1. Die glimlach smorgens die zelfs een slapeloze nacht goed maken 2. Onvoorwaardelijke liefde 3. De onverwachte kusjes en knuffels die je gewoon zomaar krijgt 4. Het zien opgroeien en opbloeien van de kindjes en zien hoe ze een eigen persoontje worden en een eigen ik vormen 5. Kusje en het is over zelfs na veel au en bloed 6. De zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen van mijn dochter die alles kan en anders wel doorgaat tot het lukt. Het onzekere van mijn zoon die toch alles probeerd met een handje van mama. 7. De leuke opmerkingen die je dag keer op keer goed maken. 8. Het zien samen spelen van de kindjes heerlijk om te zien. Ook hoe ze hun ruzies en woorden oplossen zonder mijn hulp gaat steeds beter 9. Tja kan er nog zoveel opnoemen
liefde kusjes knuffel vanuit kind alles in het klein herkenbaarheid badpret kleertjes spulletjes dat ze genieten van alles babygeur of zalfgeur ontwikkeling