zomaar opeens

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Eden28, Jun 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Ik ben verlaten door me vriend. Wil er nu niet teveel op in gaan want het doet nog teveel pijn. Eigenlijk even een vraagje..Ik maak me grote zorgen om me kindje. Stress is niet goed maar verlaten worden is een grote stress factor. Kan je extra controles krijgen in deze situatie door de vk en dmv echo's??

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Wat een vreselijke rotsituatie voor je!

Maar gefeliciteerd met je wondertje..

Meestal krijg je alleen extra echos op medische indicatie. Maar ms tref jij een begripvolle gyn of verlos, je kan het altijd vragen..

Als het jou geruststeld en je meer zekerheid geeft in deze onzekere periode, zou ik dat zeer zeker navragen.

Hoop dat je begrip treft!

Heel veel sterkte met het verdriet om je gebroken relatie.

3. Aviya

Aviya Niet meer actief

Als je er alleen voor staat in ene keer en dit veel stress geeft, zal een goede vk zeker extra aandacht hier aan besteden.

De vk waar ik nu zit heeft dit ook aangekaart (uit zichzelf notabene), als er wat is meteen bellen! die ik de laatste keer had (zitten 3 vk iedere keer een ander) had ik wat meer moeite mee. (tjah je zal niet altijd iedereen mogen in dit leven;))

Maar zal zeker even bellen en aankaarten, en neem nu ook je rust en laat je niet gek maken, kies voor je jezelf en je kindje en laat de rest zoveel mogelijk buiten dat "cirkeltje" (hoe moeilijk dit ook klinkt)

Dusse niet stressen maar jezelf even op nr1 plaatsen hoe cru dit ook klinkt!

Veel Sterkte liefde en kracht toegewenst meis!

4. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Niet geschoten is altijd mis, vragen kan altijd.
    Verder wil ik je feliciteren met je wondertje!
    en sterkte wensen met het verwerken van de relatiebreuk.

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Heel triest is dat jullie de enige zijn die mij feliciteren :(

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    ahw meis! weet niet wat er aan de hand is, maar als je je ei ff kwijt moet kan je altijd een pb sturen.
    Laat sowieso ff weten of het gelukt is met je vk.
    knuf

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Als eerste wil ik je feliciteren met je zwangerschap!
    Ik zou het ook gewoon overleggen met je vk hoor,als je een beetje een begripvolle hebt dan komt het wel goed.

Bij mijn oudste zoon (toen ik zwanger was van hem) zat ik ook in een hele stressvolle situatie.
    Wel heel anders als bij jou, mijn broertje werd in mijn zwangerschap ernstig ziek en is daar ook nog voor de geboorte aan overleden.
    Mijn vk was zelf erg begripvol en bezorgt, ik kon langskomen wanneer ik wilde en heb nog extra echo's gehad oa voor geslachtsbepaling zodat mijn broer nog zou weten welk geslacht het zou worden en hij heeft nog de naam gekozen.
    Dus het kan wel hoor!
    Heel veel sterkte meis, veel geluk met je kindje.

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meid,

Als eerst gefeliciteerd met je wondertje:)

Maar wat vreselijk voor je zeg:(
    Wil je heel veel sterkte wensen; knuff!!!
    En probeer te genieten van je zwangerschap!:)

9. Evie10

Evie10 Bekend lid

Feb 28, 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd met je kleine wondertje in je buik.

Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd, weet je vriend wel dat je zwanger bent? Blijf er wel over praten, hoe moeilijk het ook is of schrijf gewoon van je af. Helpt echt!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd met je zwangerschap meid.

En ik sluit me voor de rest helemaal bij de meiden aan qua hulp vragen aan gyn/vk. En je kunt hier ook altijd komen praten natuurlijk.

Sterkte en probeer toch van dat kleine wondertje in je buik te genieten!!

Dikke knuffel!!!!

11. droepie

droepie Actief lid

Jun 3, 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je wondertje dat eerst

En ik zou het zeker aan de vk vragen. En denk dat ze dat wel doen.
    Heel veel sterkte met het verwerken van deze breuk knuff

12. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier ook alleenstaand geworden met iets van 6mnd zwangerschap geloof ik. Daarvoor al veel gedoe gehad.
    De oudste was 3wkn te vroeg, was bang dat de 2e door dit alles nog vroeger zou komen. Er is ook een periode geweest dat hij slecht leek te groeien.
    Ik heb dus wel wat extra echo's gehad enzo. Uiteindelijk zelfs langer blijven zitten dan de oudste.
    En de oudste was met 37wkn 3350 gram en de 2e met 38wkn 3000 gram..
    Ik denk wel dat hij zonder stress zwaarder was geweest, 3 kilo is mooi, maar hij was ook ruim over de 50cm, dus echt wel slank. Buiten mijn buik groeide hij ook zo hard, dat het gewoon echt leek alsof hij wat in te halen had.

Ondertussen zijn het 2 grote, gezonde mooie knullen die zich supersnel ontwikkelen.

Ik zou er dus gewoon om vragen, het was fijn om gehoord te worden en dat nam alweer een stukje stress weg.

13. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat rot voor je dat het mis is gegaan tussen jou en je vriend... Heb je het al een beetje een plek kunnen geven? Heb je al contact gehad met een verloskundige? Ik denk dat het nu nog een beetje te vroeg is voor een echo, maar als je hele lieve verloskundigen hebt mage je vast wel extra echo's... Ik mag ook zomaar een echo om de kids van mn vriend mee te laten kijken hoe dat er nu uit ziet, zo'n echo... Vragen kan altijd! Sterkte en succes!

14. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Vreselijke situatie meis,veel sterkte.

Ik ben m'n man verloren toen ik net 7 weken zwanger was. Tegen mij werd steeds gezegd dat het kindje in het begin niks van dr stress meemaakt.

De mijne groeide zelfs conform schema en het kindje pakt al jouw energie die je hebt om te groeien.

Meer echo's krijg je alleen obv medische indicatie, maar vragen kan altijd.

15. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik was 16 weken toen me ex een punt achter onze relatie zetten.
    Had geen huis, geen huisarts en geen vk meer.
    Nadat ik bij me ouders was ingetrokken kreeg ik een nieuwe vk maar ze zei dat extra echo's of onderzoekjes niet nodig waren.
    Ik heb dit dus niet gehad maar jee wat had ik het graag gewild!
    Ik denk dat het ook heel erg ligt aan je vk hoor , als ik een vk zou wezen en mijn client in zo'n situatie zou zitten zou ik daar begrip voor hebben.
    Sterkte meid het is heel moeilijk maar het gaat je zeker lukken.
    Ik weet hoe je je nu moet voelen.
    Wil je ff je hard luchten pb me maar als je wilt.

16. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Meis wat een nare situatie. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Gelukkig kan j kindje heel wat hebben.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van het wondertje in je buik.
    Zet em op.

Share This Page