'Zomaar' opgeven?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Allesofniets, Apr 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Goed bezig meid! Flesvoeding is idd makkelijker dan kolven. Maar dat wil niet zeggen dat makkelijk jouw keuze is. En mss lukt het je nog om je baby live aan de borst te krijgen. Lees mijn verhaal maar eens. Ben zelf ook met kolven begonnen, en voed nu met tepelhoedje.

Over gewicht. Elke baby groeit op zijn eigen tempo. Die van jou doet dat blijkbaar langzaam. Dat kan aan de voeding liggen, maar dat hoeft niet. Is je kindje in decwakkere periodes wel alert? En gaat zijn ontwikkeling verder goed? Dan is er denk ik weinig aan de hand. Succes!

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Het is definitief ik 'moet' stoppen :(

Er zat weinig tot bijna niets in mijn borstvoeding. Meneer was in 4,5 week tijd (van zijn laagste gewicht gerekend,was 184gr afgevallen in de kraamweek) 20 Gr. aangekomen..

Vrijdagavond gestart met langzaam afbouwen..
    Gewoon zijn flesje bv met 1 schepje kv.
    Dit at hij zonder problemen op, en hij spuugde niet.. Zaterdag hetzelfde alleen zijn voeding met 10 cc verhoogd en ipv om de 2 uur nu om de 2,5 gaan voeden.. Zondag weer verhoogd en om de 3 uur enzo.

Nu maandag terug gaan wegen.
    K is 155gr aangekomen:$
    Nu eet hij om de 3 3,5 uur 90cc.. Hij zit nu op 50/50..
    Hij is een stuk leuker! (Wat wil je als je alleen maar met eten bezig bent;)) Ik en hij hebben een stuk meer rust. (Hij sliep al goed, maar nu nog beter)

Ik had het graag anders gezien, en ondanks dat K het in alle opzichten beter doet, doet het mij toch pijn..
    Alsof mijn lichaam faalt...

Met liefde heb ik hem borstvoeding gegeven, maar met liefde voor hem moet ik nu ook stoppen..

3. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Ga maar lekker genieten van je kereltje! Je hebt je best gedaan, soms zit het er niet in.

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Jammer dat het er niet in zit. Wel fijn dat je hem die eerste belangrijke weken jouw melk hebt kunnen geven! Die antistoffen heeft ie toch maar mooi binnen!

Share This Page