Leeft het al een beetje? Ik heb het idee van niet of ben ik te vroeg? Durven mensen misschien niet omdat we de eerste wedstrijd gelijk tegen Spanje moeten, het land waar we 4 jaar geleden tegen verloren hebben?
Wij hebben hier gisteren 50 meter oranje vlaggetjes opgehangen op het balkon Ben wat pessimistisch wat betreft de prestaties van Oranje, maar het is altijd wel een gezellig feestje
Jaweeeeel! Hier hangen sommige straten al helemaal vol met oranje vlaggetjes en van die voordeurvlaggen Ik heb juist het idee dat het de laatste tijd sterk toeneemt. Wij zijn naar Nederland - Ecuador geweest, dat was heel rustig (ook qua spel) en niet zo'n big deal. Afgelopen zaterdag was het al veel grootser vond ik, meer mensen die ik erover hoorde, dat soort dingen. NL - Spanje schijnt juist dé wedstrijd te worden, ze verwachten dat er 10 miljoen mensen (als ik het goed heb hoor) kijken, daarom is dat gedoe rondom de reclames die in de rust uitgezonden worden ook zo'n ding! Ik heb er zin in!
Wij hebben de eerste avond al de hele avond dansles, haha... Dan maar dansen in t oranje. De uitslag horen we vanzelf....
Ik moet bij 2 wedstrijden van Nederland al gaan werken en bij België ook al gaan werken bij 1 wedstrijd
Ik heb er oooooonwijs veel zin in, Oostenrijk speelt niet mee dus ik kan ook voor de volle honderd procent voor Nederland juichen! Ik heb niets oranje in huis, dat dan weer niet
Ok dus er zijn al oranje straten Hier ben ik nog geen vlaggetje tegengekomen. Kinderen staan ook niet te dringen bij de AH voor die oranjehamsters. Daarom vroeg ik het me af. Nou ik wacht nog wel een paar dagen met versieren Doe het zaterdag wel
De vlaggetjes zijn in huis en de planning is vrijdag ophangen, verder zijn er hier al stapels, beesies en welpies en meer van die zooi door het huis verspreid door zoonlief, die neemt al geregeld groot beessie of zijn dino oranje muts mee naar school. Dus ja hier leeft het al wel
Ik ga heerlijk met mijn baas en wat vaste gasten op het werk kijken de 13e heb er zo'n zin in. Ik ben slleen bloedfanatiek als het op het Nederlands elftal aankomt Hier geen oranje vlaggetjes, verschrikkelijk haha. Maar ons café hangt vol met slingers, vlaggetjes en spandoeken en uiteraard een blinde poule georganiseerd.
Heb er Reuze zin in Heb versiering liggen maar hoop binnenkort roze slingers op te kunnen hangen en die komen ook buiten haha Maat kijken Zeker ook kleding enz doen de kinderen er voor aan haha
Hier in de straat nog bijna geen versiering. Ik doe er ook pas aan als ze wat verder komen. Wel kijk ik bijna alle wedstrijden, niet alleen Nederland. Als ik niet hoef te werken tenminste.
Hier nog nergens hoor, geen vlaggetjes te bekennen en ook geen dringende kimderen bij de ah....... Saai eigenlijk!!! Pessimistisch als ik ben leeft het hier in huis totaal niet, weet niet eens wanneer onze eerste wedstrijd gespeeld wordt volgens mij liggen we er de eerste ronde uit....., maar dat mag ik zeker niet zeggen......
Zoontje heeft hier al een oranje outfit, de Tuc deurvlag hangt ook al! Vlaggetjes doen we volgende week na mijn man zijn verjaardag en dan komen ook de wuppies en welpies weer naar beneden! Ik ga van de week even shoppen bij Appie!!!