Wat een afschuwelijke nachtmerrie die helaas werkelijkheid is....... Gecondoleerd en veeeel kracht en sterkte.
Mee eens,misschien niet het moment om hier op te reageren maar mij man is ook chauffeur maar hij is echt geen schurk hoor! TS nogmaals voor jou en je familie heel veel sterkte.
Jeetje, kippenvel over mijn hele lijf. Had het idd op de radio gehoord. Wat een afschuwelijk verlies voor jou en je familie, gecondoleerd.. ik wens je alle kracht in deze intens verdrietig periode.
Jeetje wat een vreselijke nachtmerrie zeg!wat een onbeschrijfelijk verdriet zullen jullie hebben!heel heel veel sterkte komende tijd en troost elkaar waar het kan.. Ook nog zwanger jeetje.. heftige tijden.voor jullie! Ken je niet maar toch een knuffel!
Pff wat een verhaal. Ken je wel niet maar wil je wel heeel veel sterkte toe wensen jou je familie je ouders broers./zussen partner iedereen om jullie heen. zou begod ook niet weten hoe je hier mee om zou kunnen gaan. wat een verdriet. Gecondoleerd en een dikke knuffel.
Wat ongelofelijk verdrietig nieuws! Heel veel sterkte voor jou en je familie bij het verwerken van dit grote verlies!