wat verschrikkelijk is dit zeg. Ik wens jou en familie en dierbaren dan ook onwijs veel sterkte en kracht toe om dit verlies te verwerken.
Oh wat verschrikkelijk, ik krijg er kippenvel van. Heel veel sterkte en kracht voor jullie... pff woorden schieten tekort
Oh meis wat vreselijk!!!! Weet precies hoe verslagen je je nu voelt....wat een onmenselijke rollercoaster aan emoties je in beland bent....niet te bevatten Ik wil je heel veel sterkte wensen! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik denk aan jullie, aan je zus en de ongeboren baby
Vreselijk! Ik was er in de buurt en heb de sirenes gehoord, later opgezocht wat er gebeurd was, een vreselijke ravage Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Hier ben ik het mee eens! Ik zelf heb altijd gezegd, snap niet dat iemand op een stilstaande file kunnen inrijden, totdat het mijzelf ook bijna gebeurde, het ene moment rijdt het en ineens staat het stil. In een personenauto kun je dan nog bij remmen, maar een vrachtwagen, zeker als die beladen is, heeft gewoon een veel langere remweg. Maak het uiteraard niet minder vreselijk dat dit gebeurd is trouwens