Het was een stuk waar het te zien was van verder af dat het stil stond, maar waarom deze Portugese chauffeur het niet gezien heeft weten we niet
Aaii.... Buitenlander dus die waarschijnlijk al flink wat uren erop had zitten... wat een verschrikking!
Verschrikkelijk wat een nachtmerrie meid! Gecondoleerd! En zekef even aan de bel trekken bij de huisarts hoor.. PD alleen is al zwaar genoeg maar dit lijkt me ondragelijk! *knuffel*
Wat een verschrikkelijk nieuws! Echt een ware nachtmerrie.. Ook ik wil je heel veel sterkte wensen met dit immens grote verdriet
Intens verdrietig en verschrikkelijk...Ontzettend veel sterkte en kracht gewenst met dit oh zo grote verlies...
Je hebt gelijk hoor, er zijn ook goede verantwoordelijke chauffeurs maar procentueel gezien veel te veel slechte. Hoe vaak ik in Nederland doodsangsten heb uitgestaan als ik op een druk stuk weg in mijn achteruit spiegel niet zeker wist of de vrachtwagen chauffeur op tijd zou remmen... komen ze nog even met een noodgang aanzetten en remmen op het laatste moment af. Regelmatig dus te laat. :x Wat mij vooral altijd opviel is dat deze kolossen niet voldoende afstand houden, ze zitten hutje mutje op elkaar. Levensgevaarlijk, juist omdat ze ook nog eens zo'n lange remweg hebben. Daarbij heb ik ook zo vaak gezien dat ze in de cabine met héél andere dingen bezig zijn dan op de weg letten, ze zitten zelfs rustig koffie te zetten soms. Wat mij betreft moet er véél strenger gecontroleerd worden op het rijgedrag van deze chauffeurs en verschrikkelijk hoge boetes uitgedeeld worden bij overtredingen. Ik vind het persoonlijk misdadig om met zo'n enorm gevaarte rond te rijden en hier niet verantwoordelijk mee om te gaan, nog meer dan gewone personenauto's is het leed dus niet te overzien. Verschrikkelijk lieve TS dat je zusje en ongeboren nichtje hier óók het slachtoffer van zijn geworden en je dierbaren voor het leven getekend zullen zijn. Ga alsjeblieft naar je huisarts en vraag om hulp, nogmaals alle sterkte gewenst.
Oh meid, wat vreselijk erg.. Heel veel sterkte voor jou en je familie, in deze ontzettend moeilijke tijd..