Wat afschuwelijk! Wat moet het onwerkelijk zijn om je zus zomaar ineens uit het leven weggerukt te zien Heel veel sterkte met dit vreselijk grote verlies.
Wat verschrikkelijk. Ik heb er geen woorden voor. Ik kan niet meer dan jou en je familie heel erg veel sterkte wensen met dit grote verlies.
Verschrikkelijk zeg! Mijn nekharen staan overeind... Ik las het gisteren en had het er met mijn man nog over. Moet je voorstellen zei ik nog, dat jij nu thuis krijgt dat ik er niet meer ben. Ik en onze baby.... Daar wil je toch niet bij stilstaan? En jullie overkomt het gewoon! Wat een vreselijk nieuws, niet te bevatten.... Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze ontzettend moeilijke tijd!
wat een nachtmerrie,echt vreselijk voor jullie en je zwager,ineens ben je "alles" kwijt! Sterkte samen.
Nou, meid... daar heb ik ook geen antwoord op Ik denk dat het moet slijten en dat zoiets nooit (meer) helemaal weggaat. Je zult de komende tijd moeten leren om het verdriet te gaan verwerken en het een plekje te gaan geven. Het lijkt me een ontzettend moeilijk proces, maar je staat er vast niet alleen voor. Vrienden en familie kunnen je hierbij helpen... Heel veel sterkte! Ik vind het zó erg voor je....
jezus wat verschrikkelijk!!!! mijn vriend vertelden gister over dit ongeluk, en ik kreeg al een naar gevoel. Maar nu lopen de rillingen over mijn lijf.. wat vreselijk!!!!! HEEL VEEL sterkte voor jou en de familie! verschrikkelijk dit te moeten meemaken, het zou niet mogen kunnen zoiets
Wat verschrikkelijk! Er zijn geen woorden die jou pijn doen verzachten.. Maar toch heel veel sterkte toegewenst! Heel veel knuffels
Lieve ts wat een nachtmerrie... Gecondoleerd met je zus en je ongeboren nichtje. Wat afschuwelijk dat dit is gebeurd. Heel veel kracht en sterkte gewenst.