Ik was die dag aan het werk, vroeg mij al af waarom het zo rustig was tot ik het hoorde. Kippenvel en wat verdrietig. Sterkte en gecondoleerd. Praat erover en hoop dat je de kracht vind om jet een plekje te geven op den duur.
Ik weet niet wat ik zeggen moet.... Verschrikkelijk dit, krijg er een onwijs naar gevoel van.....wat een nachtmerrie moet dit zijn voor jullie zeg. Heel veel sterkte!
Het is ook verschrikkelijk oneerlijk. Veel te jong. Zaterdag is de begrafenis begrijp ik? Heel erg veel sterkte. Hopelijk wordt het een mooie dienst waarin jullie afscheid kunnen nemen. Wordt er verdrietig van.
Wat vreselijk om te lezen! gecondoleerd meid. Ik herken veel van wat je schrijft. Een jaar geleden heb ik hier ook een topic gestart toen mijn zus van 33 jaar heel plotseling was overleden. Het gemis is idd niet te bevatten, vooral omdat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Heel veel sterkte zaterdag maar ook voor de tijd erna...
O meid, als geen ander weet ik wat je doormaakt! vreselijk! Zo leef je je leventje en pats boem, alles is veranderd en zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik wens jou en je familie heel veel kracht om met dit immense verdriet te moeten leven. #digiknuffel#
krijg hier de rillingen van. Afschuwelijk waar jullie doorheen gaan. Zo oneerlijk en dan dat kleine meisje in de buik van je zus
Woorden schieten te kort... gecondoleerd met het verlies van je zus en nichtje.. Heel heel veel sterkte toegewenst.