Het is de grootste nachtmerrie... Mijn moeder heeft dit ook met haar broer gehad. Hij was 27 jaar en ook door een auto ongeluk om het leven gekomen. Hij zat naast de bestuurder op weg naar hun werk. Hij liet ook een vrouw achter. ( ze waren bezig voor een kindje alleen lukte het al jaren niet ) Ontzettend veel sterkte met alles
jeetje wat een heftig nieuws! Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte voor jou en je familie voor de zware tijd dat komen gaat!
Ik lees dit bericht nu pas en begrijp dat morgen de uitvaart is. Ontzettend veel sterkte toegewenst. Wat onwijs heftig.
Heel, heel veel sterkte morgen, meid. Ik hoop dat het een prachtig afscheid wordt voor je zus en je nichtje. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit voor je is. Hoop dat je de kracht vindt om deze moeilijke tijd door te komen. Liefs
Dankjewel, alles is klaar voor morgen. Ik draag de jurk die ik twee jaar geleden droeg op hun huwelijk. Me altijd afvragend of ik deze ooit nog een keer kon dragen, maar dit was wel het laatste waar ik het voor bedacht had. Morgen wordt lang, indrukwekkend, intens verdrietig en onbeschrijflijk zwaar. Nog niks vergeleken met de tijd daarna ben ik bang
Sterkte meid, ik denk veel aan jullie. Wat een ramp, voor jou, maar ook voor haar man, ouders en andere familie. Wat een gemis moeten jullie ervaren.. Nogmaals heel veel sterkte, andere woorden zijn er eigenlijk niet.
Ik hoop dat het morgen een mooi afscheid wordt en wil je veel sterkte wensen, vooral voor de tijd erna. Het leven gaat door en dat is zo moeilijk, voor jullie staat de wereld stil... Wat lijkt het me moeilijk met het gemis te moeten leven.
Ook ik wil jullie als familie enorm veel sterkte toewensen. Niet alleen morgen, maar ook alle tijd daarna.. Hoe krijg je zoiets ooit verwerkt als je zwangere vrouw/dochter/zus en vrienden zo midden uit het leven gerukt wordt