Heel veel sterkte vandaag. Ook al zal het nog zo moeilijk zijn, ik hoop toch ook dat het een mooie dag zal zijn voor jullie die troost zal geven en een afscheid om nooit te vergeten. Ik denk aan je.
Ik wens jou en je familie alle kracht en sterkte voor vandaag, en voor de tijd die komen gaat. Wat is het toch oneerlijk
Veel sterkte vandaag. Ik wens jullie een mooi afscheid, hopelijk helpt het om je zus en kindje een mooi plekje te geven. Echt rust zul je er vast niet in kunnen vinden... Want het is te oneerlijk en vroeg.. Heel veel sterkte vandaag en natuurlijk er ook nog na.
Heel veel sterkte vandaag! Je hebt er nu niks aan maar ik hoop dat jullie later terug kunnen kijken op deze dag als een mooi afscheid wat bij je zus paste en ze gewild zou hebben.
Heb het inderdaad gehoord op het nieuws. Wat een drama voor jullie! Gecondoleerd en veel sterkte..de zon schijnt vandaag voor haar en dr dochtertje..xx
Ik heb je berichten zitten lezen meid wat heftig allemaal, ik wil je enorm veel sterkte toewensen vandaag en alle tijd die komen gaat, dit mag niet jullie hadden over een paar maanden samen moeten genoeten van jullie kindjes. Heel erg veel sterkte, hopelijk kan je het vandaag op een "mooie" manier afsluiten. Sterkte