Zomaar, pats boem, is ze weg

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimime, 25 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Heel veel sterkte. Moet de hele dag, de hele week eigenlijk, al aan je denken.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Vandaag was groots en indrukwekkend.
    Het verdriet is intens, het gemis onbeschrijflijk groot, maar vandaag was er zoveel liefde aanwezig, dat is niet uit te leggen.

Ook aan jullie allen heel veel dank, elke steunbetuiging en lief woord voel ik in mijn hart.

Voor ons begint het nu pas echt, na een week vol verdriet en vooral veel chaos en geregel is vandaag elk stukje op zijn plek gevallen. Het had niet beter en mooier kunnen gaan vandaag met veel, veel mooie woorden, muziek, gebaren, bloemen en meer.
    Nu op zoek naar de weg die we moeten gaan bewandelen voor de toekomst.

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dat zijn hele sterke woorden.

Fijn dat het ondanks alles toch nog een mooie dag is geworden.

Heel veel sterkte, dikke knuffel!

4. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Pffff wat heftig zeg. Had het idd gehoord en dacht nog: je zou het maar horen dat jouw dierbare is overleden... En nu lees ik dit... Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen met dit grote verlies!

Knuf!!!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb heel de dag aan je moeten denken, aan je familie en de man van je zus.
    Ik wens jullie ongelooflijke veel kracht toe, veel steun aan elkaar en dat jullie ooit samen ook weer aan de leuke herinneringen kunnen denken dat is nu beslist veel te pijnlijk.
    Heel veel kracht toegewenst naar het zoeken van de juiste weg voor jullie om deze vreselijke tragedie op een juiste manier een plek te kunnen geven.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Je komt zo sterk over! Respect meis!
    Je zus heeft zo te horen een afscheid gekregen zoals ze verdiend heeft en zoals jullie het bedoeld hebben!
    Sterkte met alles dat komen gaat en het leren omgaan met dit gemis.
    knuff

7. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Veel sterkte Mimime. Nu begint het echte gemis, en je krijgt een soort heimwee weet ik helaas uit ervaring. Maar in je gedachten zullen je zus en haar ongeboren kindje altijd bij je zijn. Veel kracht voor nu en in de toekomst.

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Jeetje wat heftig zeg en ontzettend verdrietig ook!
    Heel veel sterkte voor nu en veel kracht voor in de toekomst.
    Dikke knuffel!

9. annamar

annamar Niet meer actief

we reden gister nog langs de plek kreeg traantjes in mijn ogen, ook ik heb aan jullie gedacht en zeker toen mijn schoonmoeder het gister had over een vriendin of oud collega van haar, die die dag naar een begrafenis zou gaan van een vrouw rond de 30 die bijna halverwege haar zwangerschap was, en ik gelijk wist door dit topic van wie die begrafenis geweest moest zijn..
    fijn dat je je zus en haar dochtertje een mooi afscheid hebben kunnen geven, ik wens jullie veel kracht en sterkte toe

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat erg!!!!!! heel veel sterkte met het verlies van je zus en haar ongeboren kindje

11. sita90

sita90 Niet meer actief

Minime wat beschrijf je dat mooi...
    Nogmaals heel veel sterkte met dit intense verdriet..... wat fijn dat het afscheid zo mooi was.....

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jeetje wat heftig zeg
    Gecondoleert en heel veel sterkte !!

13. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Verschrikkelijk meid! Tranen in mijn ogen, wat moet dat heftig voor jullie zijn. En haar man.. Vreselijk! Ik wens jullie heel veel sterkte!! Digitale knuffel voor jou ook al ken ik je niet!

14. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Jeetje, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte meid, ook aan de familie en vrienden van je zus en nichtje..

15. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Echt heel veel sterkte gewenst wat ontzettend erg is dit zeg. Dikke knuffel voor jou en je familie.

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Wat verschrikkelijk heftig! Ik heb zelf ook een zus die een dochtertje heeft en als ik er alleen al aan denk dat die ineens weg zouden zijn door zo'n afschuwelijk ongeval begin ik spontaan te huilen.. en voor jou is dit werkelijkheid:( Een lieve zus en een lief nichtje die je graag had willen leren kennen...
    Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen samen met je familie!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Het klinkt als een prachtig afscheid, voor zover er iets moois kan zijn aan het nemen van afscheid... :( Knuff...

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    wow wat vreselijk... sterkte

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat mooi dat er zoveel liefde was, echt mensen die van haar hielden.
    Ik wens jou en jullie heel veel sterkte!

20. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst

Deel Deze Pagina